Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er! Jeg lærte meg å hekle i februar i fjor og startet med et babyteppe som ble litt stort...Strikker på ett par rosa votter. Kommet noe lengre enn på bilde
Synes det er kos å strikke når barna er i seng har nettopp lært meg det å har gitt bort to par i julegave å solgt ett par gøy! nå har jeg som plan å lage mange par i forskjellige farger å størrelser som kan selges blir ikke rik men arti er det
*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
Hehe, er faktisk litt imponert selv. Måtte prøve meg litt frem.Så flink du var! Imponert
❤ Sondre 29.07.13 ❤
De der var nydelig!Få se bilde av din også. Bukser er bra Vis vedlegget 45939Vis vedlegget 45940
Du er så flink! Kunne aldri klart å lage noe så fint! Du får ta bilde av kjolen også. Så inspirerende å se!Så flott
Etter en god stund uten håndarbeid siden lillefrøkna skulle ligge på puppen nesten hele døgnet, kan jeg endelig pusle med noe igjen. Jeg har ikke bilder av annet enn denne genseren, men jeg har også strikket kjole, lue, votter og flere sokker. Nå holder jeg på med enda en kjole, men den blir litt liten, så det blir enten en nyfødtgave eller dukkekjole.
Vis vedlegget 45956
Om man trykker på den (BBCode)kommer det opp eller [img] jeg tykket på sistnevn...en får ikke sett svaret ditt.... Rare greier!Kjempe fin har nok ikke noe å bidra med i denne tråden desverre da.prøvde å hekle da jeg var gravid men med et barn fra før og lite energi og kvalme så la jeg det fra meg og prioriterte å sove
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det kom opp URL og img...Om man trykker på den (BBCode)kommer det opp eller [img] jeg tykket på sistnevn...en får ikke sett svaret ditt.... Rare greier!
Liten oppdateringStrikker på ett par rosa votter. Kommet noe lengre enn på bilde
Synes det er kos å strikke når barna er i seng har nettopp lært meg det å har gitt bort to par i julegave å solgt ett par gøy! nå har jeg som plan å lage mange par i forskjellige farger å størrelser som kan selges blir ikke rik men arti er det
*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
Her går det unna! Du er super flink! Gleder meg til endelig resultatLiten oppdatering
*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
Takk ble ikke noe strikking i dag. Håper på ei god økt i morgenHer går det unna! Du er super flink! Gleder meg til endelig resultat
Hvorfor står det (har vært *sønnfødt20.12/11*) under resten av signaturen din?
Aha, det burde jeg ha skjønt!Takk ble ikke noe strikking i dag. Håper på ei god økt i morgen
Jeg hadde sønfødt20.12/11 som brukernavn før frøken L kom til verden nå er jeg mamman til M og L. Bokstavene til mine to små kan sikkert ta det bort for det er ingen som kjenner meg med det gamle brukernavnet uansett
*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*