smash Forumet er livet VIP 19 Okt 2010 #1 Jeg skjønner ikke helt det med å lese oppskrifter.. Det står: Hekle 1 fm i 2.lm fra nålen, deretter hekles det 1 fm i hver lm på raden ut=25 fm. Jeg vet hva fm og lm er, men skjønner ikke en dritt av den setninga der..
Jeg skjønner ikke helt det med å lese oppskrifter.. Det står: Hekle 1 fm i 2.lm fra nålen, deretter hekles det 1 fm i hver lm på raden ut=25 fm. Jeg vet hva fm og lm er, men skjønner ikke en dritt av den setninga der..
smash Forumet er livet VIP 19 Okt 2010 #2 ORIGINAL: veni_vidi_vici ORIGINAL: smash Jeg skjønner ikke helt det med å lese oppskrifter.. Det står: Hekle 1 fm i 2.lm fra nålen, deretter hekles det 1 fm i hver lm på raden ut=25 fm. Jeg vet hva fm og lm er, men skjønner ikke en dritt av den setninga der.. Først skal du legge opp x ant luftmasker. Så skal du hekle en fm i den andre lm fra nålen din 1.RAD -> (hekles denne veien) LM-LM-LM-LM-LM-LM-LM-LM-LM HER ER NÅLEN 2.RAD <- (hekles denne veien) FM-FM-FM-FM-FM-FM-FM-FM Da blir det en bue (maske) der du hoppet over en lm i starten av rad 2. Ok, da tror jeg at jeg skjønte det! Tusen takk[:D]
ORIGINAL: veni_vidi_vici ORIGINAL: smash Jeg skjønner ikke helt det med å lese oppskrifter.. Det står: Hekle 1 fm i 2.lm fra nålen, deretter hekles det 1 fm i hver lm på raden ut=25 fm. Jeg vet hva fm og lm er, men skjønner ikke en dritt av den setninga der.. Først skal du legge opp x ant luftmasker. Så skal du hekle en fm i den andre lm fra nålen din 1.RAD -> (hekles denne veien) LM-LM-LM-LM-LM-LM-LM-LM-LM HER ER NÅLEN 2.RAD <- (hekles denne veien) FM-FM-FM-FM-FM-FM-FM-FM Da blir det en bue (maske) der du hoppet over en lm i starten av rad 2. Ok, da tror jeg at jeg skjønte det! Tusen takk[:D]