Hekle bekki!

KathMor

Forumet er livet
Weee - fikk lua til! Ser rimelig nybegynner ut ja men, litt av sjarmen det [:-] [8D] Men skal ha siste rad med sort nå, og vil gjerne at den skal sitte litt stramt rundt hodet/panna - den siste delen-- Noen tips?

Så tips til dusk på toppen? Ellers lager jeg sånn vi laga på skolen i 1 klasse, rundt og rundt en rund papp-sak, for å så klikke opp?? [8|][8D][8D]

ORIGINAL: KathMor

Weee - fikk lua til! Ser rimelig nybegynner ut ja men, litt av sjarmen det [:-] [8D] Men skal ha siste rad med sort nå, og vil gjerne at den skal sitte litt stramt rundt hodet/panna - den siste delen-- Noen tips?

Så tips til dusk på toppen? Ellers lager jeg sånn vi laga på skolen i 1 klasse, rundt og rundt en rund papp-sak, for å så klikke opp?? [8|][8D][8D]

løse kj.m [:)] da blir den strammere, og får en fint kant.
jeg pleier å hekle en ball uten på lukke den helt, og så fylle den med restegarn i samme farge, eller litt vatt[:)]

Knall - da skal jeg pusse opp kunskapene mine om kjedemasker[8D][:D] Prøver meg på sånn ponn ponn dusk sak jeg - synes de er så søte jeg [:D]

Da troooor jeg at jeg har en liten idee - og dette kan jeg gjøre på flere rader sant?[8|]

oooooook - skjønner nå hvorfor du sa løst [:o][8D][&:] Får håpe den forsatt passer!![8D]

hihi[8D]
Ja, du kan gjøre det på så mange rader du vil[:D]
Pomponger er skjønner ja, men jeg haaaaaater å lage de[8D]

nå er jeg på pyntekanten - hekler og hekler... menne - den henger jo ikke helt fast, bare punktvis - noen triks?? [8D] Godt vi har deg altså!!!!!!![:D]

Back
Topp