Hekle babyklær

AB

Forumet er livet
Mens noen (mange[;)]) har dilla på scraping har jeg tatt fingrene fatt å prøvd meg på hekling av babytøy.. uten å kunne noe særlig er jeg ganske fornøyd med resultatet... og er nå i gang med mitt neste anntrekk[:D] Det er skikkelig moro og alltid fint å ha noe å fingre med mens man er hjemme å venter på at babyen skal komme.... ¨
 
 


 
Så søtt!! Hadde jeg kunne heklet skulle jeg prøvd meg på sånt jeg og

 
Tusen takk[:)]( er litt stolt..[8|]).. prøv i vei sier jeg.. kan ikke noe hekle noe særlig jeg heller, men bare kastet meg ut i det... hehe.. det var ganske moro.. (å jeg skal love jeg har rakna opp en del ganger[;)])
 
Så flink du er. Det var virkelig søtt.[:D]
Kan skjønne at du er stolt over dette[:)]
Har så vidt lært meg å hekle så jeg har heklet en topp til meg selv.
Men det hadde vært ennå morsomere å hekle noe til den lille.
Har prøvd å få tak i hekle oppskridt til så små men det nytter ikke.
 
hva er det på avataren din, en katt eller hund eller...? hehe. ;)

 
hehe.. det er en hund... Det er hunden min da hun var nyankommet hos oss.. ca. 8 uker[:D]
 
Så fint det ble da[:)]
Jeg hekler også en god del[:)] Er så artig å hekle til de små, da går det jo så fort! nettopp ferdig med en liten kjole til Maja nå, som jeg begynte på for to dager siden. Ho ble jo såå søt[:D]
 
Et lite tips for å piffe opp tingene du lager, er å sy på små perler eller sløyfebånd. Det pleier jeg å gjøre, blir brått mye finere[:D]
 
Så flinke dere var til å hekle da. Prøvde meg en gang på å hekle men fikk det liksom ikke til. Må være utrolig gøy å kunne lage egne babyklær. Kanskje jeg skulle prøve meg på å sy noe snart, er litt flinkere med symaskinen.
 
ååååh!!
Nahmen så NUUUDELIG!!!
 
Back
Topp