Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Superlilje
Så flink du er!! Finner ikke boken min, så må forte meg å skaffe meg en ny så jeg kan være like flink!
ORIGINAL: Pixiee
ORIGINAL: BabyJenta2010
flink!!!
Er jo tåpelige meg egentlig, alt mulig styr bare fordi jeg glemte mørkekjøring for 5 år sia hahahahaha[;)][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
Så flink du er!! Finner ikke boken min, så må forte meg å skaffe meg en ny så jeg kan være like flink!
Jeeej !! [:D]
vi får bare være flink å motivere hverandre.. jeg MÅ VÆRE ferdig til seinest juli/august, ferdig arbeid, og jeg er jo i spania hele mai så [8D][8D][8D][8D].. Jeg begynner i jobb i juni, men pappan er jo hjemme til august, og for å ikke gjøre det vanskelig for meg så måååååååååå jeg ha lappen[:)][:)]
9 av 10 rett på demoen .. wuhuuuuuuuuuuuu[8D][8D][8D] Noen som må lære seg det nye prikke systemet :P haha
ORIGINAL: SnuppaogLillebror
9 av 10 rett på demoen .. wuhuuuuuuuuuuuu[8D][8D][8D] Noen som må lære seg det nye prikke systemet :P haha
8 prikker?[8D]
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*
*skjelver litt her*
Jeg kan være med å prøve i alle fall[:)]
Jeg begynner jo å jobbe igjen den 28, så hadde vært supert å få ferdig teorien før det[:D]
Jeg skal begynne på kapittel to nå, og skal ta en test nå[:)]
VI MÅ TA DEN SAMMEN DA????????
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*
*skjelver litt her*
Jeg kan være med å prøve i alle fall[:)]
Jeg begynner jo å jobbe igjen den 28, så hadde vært supert å få ferdig teorien før det[:D]
Jeg skal begynne på kapittel to nå, og skal ta en test nå[:)]
VI MÅ TA DEN SAMMEN DA????????
Haha tørr jeg? tenk om jeg stryker da? hahahahahaah :-P Men jeg er med.. må få en lese dag før også[;)][;)][;)] SKal sette meg å lese kapittel 1 nå.. Lucas sover søtt og pappan er på knarvik.. Ergo mor har det stille og rolig i heimen [;)][;)][:D][:D][:D][:)]
Jeg tok den med 10 spørsmål, fikk bare 2 feil, men gjettet på de fleste[8D] Men jeg fant boken min!! Så jeg er med å ta den før 28. Men hva gjør man med babyer da mon tro?
[8D]ORIGINAL: Superlilje
Jeg tok den med 10 spørsmål, fikk bare 2 feil, men gjettet på de fleste[8D] Men jeg fant boken min!! Så jeg er med å ta den før 28. Men hva gjør man med babyer da mon tro?
Hater skilt jeg også, og vikeplikt haha..
weeeeeeeeeeeeei, da er vi jo tre stk .. wohoo.. Hmmm, litt verre med minier.. Jeg skal sende Lucas til mor før jg går eller så får sambo ta med mini på jobben evt, sende med en flaske eller noe sånt [8D][8D]
Nå mååååååååå vi pushe hverandre jenter, og j kjøpe test på nettet.. Kanskje vi kan bytte koder om deter forskjellige steder ?? slippe alle kjøpe samme tilgangen??[;)][;)]
[8D]ORIGINAL: Superlilje
Hater skilt jeg også, og vikeplikt haha..
weeeeeeeeeeeeei, da er vi jo tre stk .. wohoo.. Hmmm, litt verre med minier.. Jeg skal sende Lucas til mor før jg går eller så får sambo ta med mini på jobben evt, sende med en flaske eller noe sånt [8D][8D]
Nå mååååååååå vi pushe hverandre jenter, og j kjøpe test på nettet.. Kanskje vi kan bytte koder om deter forskjellige steder ?? slippe alle kjøpe samme tilgangen??[;)][;)]
Jeg tenkte å kjøpe 10 dagers tilgang på den prove.no greien etterhvert når jeg har lest litt. Og mannen sier han kan prøve å få tatt avspasering, så da kan han til og med kjøre meg[:D]
Men boken min er egentlig litt gammel, fra 1998.. Står feil promillegrense feks[8D] Men det er vel ikke så mye som er forandret regner jeg med.