Hekkans mammabuks

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Satt å så på nettet i går på alle de fine mammabuksene de hadde på H og M... Tenkte jeg ville prøve de på før jeg kjøpte. Jeg dro avgårde i dag til en stor H og M butikk. En time unna der jeg bor.
Å ja de hadde masse mammabukser i alle slags modeller, MEN kun i kjempestore størrelser :(( De hadde ikke flere på lageret heller... Etter masse leting gjennom tusenvis av bukser fant jeg til slutt en i str 36 som jeg kjøpte. Den er foreløpig for stor og jeg må gå i å hipse den opp hele tiden...
Blir så forbanna når butikkene ikke klarer å ha nok i ALLE størrelser!!!! Tydeligvis er det de små størrelsene som går først da må de se å bestille inn mest av de!!!!! :/ :smiley-angry019

Kjøpte også en joggebukse ( må være behagelig) :)

Æ har aldri brukt mammabukse,aldri blitt nå særlig stor, men æ fekk 2 buksa av venninna mi,så dæm vil æ nok bruk gangen her :) Trur d e str 36...Kjipt at butikkan har så dårlig utvalg å str :(

anbefala vanlige dongribukser med hårstrikk isteden for knapp ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal kjøpe meg noen stoffbukser tenkte jeg. Har en mammabukse i dongeri men vil ha noen som er mer behagelig og som jeg kan ha på jobb. Men nå er jeg så dårlig at jeg ikke kommer meg ut på shopping.

De har aldri små størrelser på mammabukser i butikkene til H&M synes jeg. Bestiller bare på nettet. Bruker mindre str i mammabukser enn vanlige bukser. Begynte på 36, men de er for store, så måtte ned i 34. Men får nok brukt de i 36 senere :p Foretrekker treggingsene framfor buksene. Mye mer behagelig og flatterende. Og billigere.

anbefala vanlige dongribukser med hårstrikk isteden for knapp ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg bruker også dongeribukse med strikk, men etterhvert er det ikke så behagelig lengre. Jeg får helt angst hvis noe strammer. Mamma dongeribukse er greit nok til arbeid osv, men når jeg er hjemme er det kun joggebukser. :D

Sammeh her! BAre STORE størrelser igjen på h&m... Og utvalget i butikken er skikkelig dårlig.. :P

Anbefaler mamalicious.no ! Masse fine gravidklær:)

Back
Topp