Hekkans kuttematte til silhouetten!

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Postet en tråd om kuttematte som ikke holdt på papiret her for en stund siden. Ble tipset om kontaktlim fra Clas Ohlson, men de var jo tilbakekalt pga feil. Dermed kjøpte jeg en ny. Og nå har jeg brukt den kanskje 7-8 ganger og den klarer ikke å holde selv tynne papirer på plass! [:@][:'(][>:] Hva gjør jeg nå da? Er jo liten verdi i en silhouette hvis man ikke har en kuttematte som funker! [:(]

(Passer dårlig på fridag for høygravide meg dette)

Du kan jo kjøpe ny kuttematte da... Det har jeg tenkt til å gjøre nå.

Jeg så visst ikke den linja der du skrev at du hadde kjøpt ny jeg..

ORIGINAL: Martemamma

Du kan jo kjøpe ny kuttematte da... Det har jeg tenkt til å gjøre nå.

Nå har ikke jeg en slik kuttemaskin, men blir det ikke veldig dyrt i lengen om man skal kjøpe ny matte hele tiden etter at den bare er brukt noen få ganger?

Kjøp revolution, da er det bare å sveive i vei[;)]

Har tang, men bare et mini alfabet til den og det blir stusselig i lengden. Må man ikke ha alfabeter til revolution og? Og kuttematte? Nesten så jeg vurderer et annet alternativ ja - men vil ha litt størrelse på bokstavene! Noen gode forslag?

Eg har kjøpt en annen kuttematten enn den som følgte med silhouetten. Er en sånn i 12"12" format, men kuttet den bare til slik at den passer i silhoutten. Den vasker eg innimellom med zalo, også er den nesten like god som nye igjen. Vet ikke hva for en type det er, for har såklart kuttet av den siden der merket står[8D] Men denne har holdt seg i maaaange kutt og var mye bedre enn silhoutte sin orginale matte.
Men var den enste de hadde i hobbybutikken her[;)]

Er du påpasselig med å legge på igjen det gule beskyttelsesarket med en gang du er ferdig å kutte? Min kuttematte holdt nå i nesten to år før jeg trengte å bytte den

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Er du påpasselig med å legge på igjen det gule beskyttelsesarket med en gang du er ferdig å kutte? Min kuttematte holdt nå i nesten to år før jeg trengte å bytte den

jeg er veldig påpasselig med å gjøre det, og jeg har allerede måtte bytte matte pga limet ikke holder[&:]

kuttemattene er desverre så dårlige... men om du er flink å bekytter den så skla den holde en stund, og blir limet dårlig så vasker du den... jeg har hatt min i 2(husker ikke[8|]?)år og har kjøpt nye bare 1 gang[;)]

Jeg har hatt min siden jul.. Og har brukt den mye.. Men har alltid noe over matten når jeg ikke bruker den..

Jeg er flink til å beskytte den så snart jeg er ferdig med å pelle av bokstavene. Den som fulgte med (gul) holdt ganske lenge og fungerte greit nok etter vask (men vasket bare med vann - blir det bedre med zalo?). Men siden den ikke klarte å holde fast bazzill kjøpte jeg ny og den er gjennomsiktig og skikkelig dårlig! [>:] Var innom Clas Ohlson igjen i dag for å lete etter kontaktlimspray men de ante ikke hva jeg snakket om. [>:]

http://solutions.3m.no/wps/portal/3M/no_NO/EU-HomeLeisure/Home/ProdInfo/HomeImprovement/SprayAdhesive/

det siste alternativet her burde fungere, vet ikke hvor du får tak i det, men kanskje en fotobutikk, eller binders???

Back
Topp