Hekkans blødninger....

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Nå blør jeg igjen..
Hadde en uskyldig blødning i uke 6-7 en gang. Nå er jeg 10+3 og blør igjen :(
Blir så redd...typisk at det er helg nå!
Det er ikke så mye, ennå hvertfall.
Men har vært litt forstoppet, og blodet startet etter jeg hadde prøvd å gå på do. Noen som har opplevd det??

Nå blør jeg igjen..
Men har vært litt forstoppet, og blodet startet etter jeg hadde prøvd å gå på do. Noen som har opplevd det??
Får virkelig håpe at det er helt uskyldig! Mange blør iløpet av sv.skapet og likevel går det helt fint!
Og jeg tror økt press ved forstoppelse kan føre til blødning...
Lykke til vennen ❤️❤️

Hvor kommer blodet fra da? Var d bare litt på papiret? Kan d ha vært fra endetarmen? Hvis du er forstoppa og hard i magen kan d jo ha blitt en rift bak..? Krysser fingrene for at alt er bra<3

Jeg også blødde litt tidligere i svangerskapet og fikk beskjed at jeg hadde litt væske utenfor livmoren og at jeg kanskje fikk en blødning til. Så får håpe det går bra. Aldri hørt om væske utenfor livmoren

Hvor kommer blodet fra da? Var d bare litt på papiret? Kan d ha vært fra endetarmen? Hvis du er forstoppa og hard i magen kan d jo ha blitt en rift bak..? Krysser fingrene for at alt er bra<3
Takk alle sammen! ❤️
Nei, blodet kom ikke fra endetarmen, kom framme ;)
Har ikke turt å stå opp ennå for å sjekke i dag. Har bare ligget stille siden jeg oppdaget det. Typisk meg, livredd med en gang!

Takk alle sammen! ❤️
Nei, blodet kom ikke fra endetarmen, kom framme ;)
Har ikke turt å stå opp ennå for å sjekke i dag. Har bare ligget stille siden jeg oppdaget det. Typisk meg, livredd med en gang!
Det kommer til å gå bra!!! Jeg heier på deg! ❤️

Har opplevd det sammen. Ha hatt tre helt små blødninger, alle i forbindelse med å gå på do når magen ikke helt samarbeider. Første gang var på julaften, etter dette har jeg vært på ul å bekreftet at alt var greit. Har vært hos legen å målt HCG etter de to siste gangene, den var over målbar begge gangene, det er jo ingen bekreftelse, men det tyder godt, symptomene er der fortsatt og følelsen min er god. Nå er det 2 uker siden sist blødning og ei uke igjen til 12 uker :)

Har opplevd det sammen. Ha hatt tre helt små blødninger, alle i forbindelse med å gå på do når magen ikke helt samarbeider. Første gang var på julaften, etter dette har jeg vært på ul å bekreftet at alt var greit. Har vært hos legen å målt HCG etter de to siste gangene, den var over målbar begge gangene, det er jo ingen bekreftelse, men det tyder godt, symptomene er der fortsatt og følelsen min er god. Nå er det 2 uker siden sist blødning og ei uke igjen til 12 uker :)
Godt å høre! Tusen takk ❤️
Jeg blir så redd når det kommer blod på papiret. Kjenner bare magen vrenger seg og klumpen kommer i halsen :(
Får se om jeg blør mer i løpet av helga, da ringer jeg gynekologen. Det er ingenting for øyeblikket. Kanskje bare litt farget utflod..

Godt å høre! Tusen takk ❤️
Jeg blir så redd når det kommer blod på papiret. Kjenner bare magen vrenger seg og klumpen kommer i halsen :(
Får se om jeg blør mer i løpet av helga, da ringer jeg gynekologen. Det er ingenting for øyeblikket. Kanskje bare litt farget utflod..

Kjenner veldig godt følelsen.. Ville og ringt om det blir mer, eller nevnt det for legen hvis du skal dit. Men i utgangspunktet er det jo ganske vanlig å blø litt, satser på at spira sitter godt helt til termin :)

Nå blør jeg igjen..
Jeg blødde i 2 uker for litt siden. Alt fra brun utflod til blod. Det er kjempe skummelt! Så lenge du ikke har vondt, pass på å ta det rolig og slapp av. Dessverre er det lite man kan gjøre. Forhåpningsvis blør du fordi du har trykket litt hardt når du har vært på do, og da sprengt et blodkar eller to. ;-) Håper spiren har det bra :-*

Jeg har blødd 4-5 ganger ved forstoppelse,skjønte ikke hva det kom av til å starte med så ble livredd, men etter hvert gikk det opp et lys for meg :)

Takk for gode ord jenter! ❤️ ingen mer blødning til nå, så håper det var uskyldig.
Godt å høre at andre har opplevd det samme, og at det var uskyldig :)

Back
Topp