Hej hej alla i hopa :)

x1xTixxxy.

Gift med forumet
Her er det jaggu lenge siden jeg har vært inne[:o][;)]
Hvordan går det med dere? Noe nytt?

Her går det kjempe bra.
Begge barna går fulltid i bhg og stor trives der.
Liam er en kjempe snill og tolmodig storebror selv om han er en ekpert på å terge Liana så vi får fram dette hyggelige hylet vi alle er så glad i [8D]
Fortiden er han sååå kry for neste uke begynner han på Blå avdeling(der de stooore barna går) i bhg og snakker nesten ikke om annet[:)]
Liana har blitt en bestemt, uredd liten smågal frøken[8D] Hun har en egen egenskap til å få andre barn til å gjøre akkurat som hun vil. Både store som små.

Selv så jobber jeg 66% på Lindex og stortrives der blandt mange koslige jenter/damer! Jeg har ansvar for barneavdelingene så det er mer enn nok å henge fingrene i og kan fort bli veldig dyrt om jeg ikke klarer å begrense meg [;)]

Nei nei nei! Jeg er ikke hemmelig gravid eller gravid i det hele tatt[8D]

Her nyter jeg de to jeg har og har ingen planer om en nr 3 riktig enda (om det blir i det hele tatt)[:)]

Hei [:D]

SÅ kjekt å se deg her inne woho [:)]

Er ikke så mye her inne selv, men prøver å bli flinkere [8D][;)]

Hørtes ut som to sjarmtroll gullungene dine. Kan tenke meg Liam er kry nå når han skal over på stor blå avdeling !
Og Liana hørtes ut til å være ganske lik Elias, de er jo så søte, å høøøøøøøøøøøøøøøylytte [8D][:)]

Så koselig å se deg her inne igjen - selv om jeg "følger med deg" litt på facebook også - må jo kikke på de herlige ungene dine når du legger ut bilder og videoer! [:D]

Jeg går jo hjemme med August fremdeles, men egentlig er jeg bare arbeidsledig [8D]. Driver og søker jobber da, og nå begynnner August i barnehagen neste uke, så da kan man begynne å jobbe litt igjen. Håper jeg snart får tilbakemelding på de jobbene jeg har søkt allerede

Hei hei[:)]

Vi har flyttet tilbake til Oslo [;)] Mina starter i ny bhg på torsdag, så det blir spennende!! Det har kommet nye ord i det siste, så det ser ut som om Mina har knekt koden

Hallois[:D]

Så kjekt å høre nyheter fra deg[:)] Høres ut som om du koser deg[:)]

Selv storkoser jeg meg som assistent i SFO. Fra høsten blir det nok noen vikartimer i skolen også.

Barna mine vokser og koser seg. Minsta går fulltid i barnhagen og storkoser seg![:)]

Så koselig å se deg her igjen[:)]
Kan skjønne Liam gleder seg å begynne på stor avd. Christian gleder seg til å bli hare i år.
Ellers så har det ikke skjed så mye spennede her, bortsett fra at jeg gifter meg om 24 dager.

SanderogEliasmamma: Ja de er søte og høylytt... [8D]

lenemor: Jeg følger også med på facebook på den fantastiske tomten deres som tar form. Tenker det blir hærlig å sitte der om kveldene og bare se utover fjorden. Hvilken jobb ser du etter da?

Oslojente1980: Det er så gøy når de knekker den koden og det kommer nye ord hver dag nesten [:)]

Elimor: Så bra at du koser deg i jobben. Det betyr MYE. Blir spennende med vikartimer på skolen da [:)]

Silje A: Oooy[:D]  24 dager er ikke lenge. Alt klart til den store dagen da? Stort bryllup?

Heisann!
Kjekt å se deg her inne igjen!
Godt å høre at du trives i jobben. Kan godt tenke meg at det kan bli dyrt hvis du ikke kan begrense deg ja! hehe
[:D]

ORIGINAL: Actrine

Heisann!
Kjekt å se deg her inne igjen!
Godt å høre at du trives i jobben. Kan godt tenke meg at det kan bli dyrt hvis du ikke kan begrense deg ja! hehe
[:D]

Uff ja...[:)] nå kommer høstnyhetene så jeg står og pakker ut varer og tenker: Den må Liam ha, den må Liana ha, den må JEG ha osv osv [8D] Meeeen jeg har lært meg å ikke kjøpe tingene med engang vi får de i butikken. Lar de henge litt i butikken så finner jeg ofte ut etter en uke at de var ikke sååå fine[:D]

Jeg er ute etter hva som helst egentlig, men om jeg fikk velge på øverste hylle skulle jeg hatt en 8-16-jobb innen psykiatri/barnevern/innvandring... helst feltarbeid, ikke kontor... men jeg kan ikke velge på øverste hylle. Har søkt en 50% nattevaktstilling (pu-bolig), en 100% konsulentstilling (høyskolen) og en 100% miljøterapeutstilling (innvandrerkontoret)

Vi blir 40 stk så akkurat passe stort[;)] begynner å få full kontroll.
Det jeg ikke har kontroll på er skoene mine, håper de kommer snart
Ellers så er det små ting som må handles inn.

Back
Topp