heisann!

mamma_86

Elsker forumet
Jeg blir nok oktober mamma jeg også om ikke et under skjer... så jeg følger med hos dere også jeg[;)][;)]

Ja, det hadde det ja... Jeg får beskjed tidligst onsdag tror jeg om når det kommer til og skje noe... Da skal de se hvor mye hun har lagt på seg... Foreløpig veier ho nesten 1 kg for lite[:(] Stakar jenta mi. Lurer på om ho er for liten i lengden og... Og ikke bare vekt.

Hei hei. er det jordmor som har sagt hvor mye nurket ditt veier. Eller går dere til fødselslege med ultralyd. Jeg spurte jordmora mi sist jeg var om hun hadde noen peiling på hvor stor lillegutt er/blir. Jeg fikk til svar at hun ikke var særlig flink til å gjette men trodde mellom 3300 og 3700. Skal til jordmor igen på tirsdag så håper da at hodet har festet seg og at det ikke drøyer for lenge før han kommer. [:)][:)]

ORIGINAL: toveli6

Er det derfor de flyttet terminen din fram også? En kilo for lite er mye på så små barn fra før av,stakkers nurke.... Min har de finni ut veier litt 2800, William veide 2700 når han kom til verden, så jeg regner med at lille Oliver vil bare tirre mamman sin litt til inni her.... Syns nok det er trygt og godt tenker jeg..[:)]

kozkoz

Terminen er ikke flyttet. Den er 28 november. Men jeg har svangerskapsforgiftning..... det er derfor hun ikke vier mer. istede for at morkaka skal gi henne protein så tisser jeg den ut.. hun får ikke nok mat. derfor er hun så liten, og de tegner derfor med at de må ta henne ut i løpet av neste uke for at hun skal bli større og legge på seg....

ORIGINAL: Kris32

Hei hei. er det jordmor som har sagt hvor mye nurket ditt veier. Eller går dere til fødselslege med ultralyd. Jeg spurte jordmora mi sist jeg var om hun hadde noen peiling på hvor stor lillegutt er/blir. Jeg fikk til svar at hun ikke var særlig flink til å gjette men trodde mellom 3300 og 3700. Skal til jordmor igen på tirsdag så håper da at hodet har festet seg og at det ikke drøyer for lenge før han kommer. [:)][:)]

jeg har fått vite det fordi jeg som sagt har SF. da må jeg ha masse ultralyd for og sjekke at alt er som det skal, der sjekker de også vekten med og måle hvor langt lårbenet er og omkretsen av magen. jeg har hatt så mange ultralyd at jeg snart kan gjøre det selv fikk jeg beskjed av legen om. hehe....

Enda ikke skjed noe. Fikke noen timer hjemme idag... Ut og spise med familien!!! Neste uke har det skjedd, det sa legen!!!

Back
Topp