Heisann

linnine

Elsker forumet
Litt om meg her da :)

Er innom her hver dag og leser, men har liksom ikke deltatt så mye. Kanskje det kan forandre seg nå da [:)]

Er ei jente på snart 29 (bursdag 21.desember). Har en liten gutt i magen med termin 17.desember. Mitt første barn. [:)] Er ikke sammen med barnefaren, men vi er veldig gode venner. Desverre er han veldig dårlig på dette med barn, ønsket det ikke i begynnelsen, noe som slet veldig på meg. Ting har forandret seg da heldigvis, men han vil nok ikke skjønne alvoret helt før gutten er ute om få uker. Men jeg blir uansett alene, da jeg ikke ønsker annet forhold enn vennskap med han. Men det går nok helt fint [:)]

Har hatt et flott svangerskap til nå, med kun 1mnd kvalme og ellers veldig lite plager. Koser meg kjempemasse! Ble vekt 5 ganger inatt av lillegutten, aktiv kar dette :p Og nå koser vi oss i sofaen med en eller annen bakgrunnsfilm på Fem [:)]

Det var jo bittelitt om meg da.. Har prøvd å laste opp bilde, ticker og sånn....fikk ikke til noe av det :P Så om noen vil hjelpe meg der hadde det vært flott! [:D]

heisann[:)] velkommen hit til oss[:)] bare å skrive så mye du vil og om alt du vil. kan nok ikke hjelpe deg med tickeren din.. har ikke fått det til selv[8|] men håper noen kan hjelpe deg da[:)]

Hei hei:-) Kjekt at de som ikke har vært aktiv tør og vise seg:-) Og være alene går så bra atte:-)

Hei![:)] Velkommen og lykke til med babysn![:)]

Hei hei og velkommen skal du være[:D]

Hei![:)] Velkommen og lykke til med babysn![:)]

Så trivelige dere er da :) takk! [:)]

Hvordan får man til bilde her da? Får hele tiden beskjed om at filen er for stor jeg...

Heisan og velkommen skal du være. Oppskrifter på bilder og tickere ligger på desemberjentenes viktigste tråder. Ta deg en titt der og se hva du kan få til. Brukte selv de forklaringene og det gikk veldig greit[:D]

Hei[:)]
Tror det ligger greie beskrivelser på topptråden over viktigste tråder. Jeg er ikke noe flink til dette selv, men prøve å les gjennom de oppskriftene, det skal gå då om du følger de til punkt og prikke[;)]

Ang ticker så klikker du på noen sin ticker, da kommer du inn på den siden der du lager de, og så limer du inn url koden i signaturfeltet på "min profil" og oppdaterer!

ORIGINAL: UnniSA

Hei og velkommen[:)] Så hyggelig at du sier hei da[:)] Gratulerer med at du skal ha en liten gutt[:D]

Wooohoo [:D] Der klarte jeg bildet faktisk! Da er det bare tickeren igjen :)

Velkommen!! Kjekt du vil "henge" med oss[;)]

Da tror jeg faktisk jeg fikk det til [:D] Tusen takk alle!

Back
Topp