heisann

klovnen

Elsker forumet
hei... eg høre liksom til her inne og...Eg var mer aktiv her i fjor fram til oktober .Da hadde eg og sprøyter, nasespray osv..
Da sette eg inn eit befrukta egg, og det resulterte i ein herlig son som snart er eitt år..
Eg er innom dere av og til og tenker på dere, ikkje gje opp.....det går bra

Eg ville bare sei at me skal prøve igjen nå... Me har seks egg på frys, og skal tine to.Håper dei overlever tininga........ Så nå må eg se kortid eg har eggløysing, så ta kontakt med haugesund, og så setter dei inn egga

Klem og tanke til alle dere som prøver.... IKkje gje opp....

Så spennende at dere skal prøve igjen allerede! [:)]
Jeg har termin nå i juli og lurer allerede på om vi skal prøve igjen i juni/august neste år. Men så tenker jeg at det ikke går an å planlegge før vi vet hvordan det blir med ett barn.

Men dere er altså klare? Kan du si litt om hva du har veid for og imot? Er det sånn at du legger inn at det kanskje kan ta litt tid denne gangen også eller?

Håper ikke noen på forumet her blir støtt av at jeg spør om dette her inne! [:)]

Lykke til med fryseforsøket[;)]

heisann... eg er 38år og kan liksom  ikkje vente så lenge før eg prøver på nr to....difor ville me i gang nå... og så tenke eg at  vist me er heldige, jobber eg seks mnd og så i permisjon igjen.....eg skal starte på jobb igjen i august

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: klovnen

heisann... eg er 38år og kan liksom  ikkje vente så lenge før eg prøver på nr to....difor ville me i gang nå... og så tenke eg at  vist me er heldige, jobber eg seks mnd og så i permisjon igjen.....eg skal starte på jobb igjen i august
 håper d klaffer på første fryseforsøket

jepp, me må vere positive....me håper og det klaffer

lykke lykke til med fryseforsøk

ORIGINAL: t.t.h.

lykke lykke til med fryseforsøk

Signerer.

Back
Topp