heisann :)

tuslerusle

Glad i forumet
Jeg er i uke 6 og er fryktelig dårlig , flere som er ? Kvalm og sliten, jeg jobber ca 45 timer i uka og lurer på om jeg kanskje bør sykmeldes.. Har bare sovet i helgen så lurer på hvordan det skal gå til jobbuka ! Er det mange som er sliter med det samme og er sykmeldt ? Eller skal man bare bite tenna sammen og holde ut ? [:'(]

Jeg ble nettop sykemeldt i 14 dager pga av kvalme, trøtthet og svimmelhet. Jeg har sovet hvertfall to dager om dagen og kan sove i 15 timer uten problem. Så jeg ville ringt legen om jeg var deg. Bedre å ta det litt med ro, en presse på for mye.

jeg finnes ikke kvalm nå, takk gud for det for sist var jeg dårlig fra uke 4 til uke 16[:'(] spydde hele tiden!!! Jeg var ikke sykmeldt he he gikk på bakrommet og spydde som en gris mellom kundene hahaha (jeg er frisør) men synes om formen er kjempe dårlig så skal du sykmelde deg for en lien periode[:D] om jeg blir kvalm nå er det ikke noe stress for jeg er hjemme i permisjon uansett[;)]

Jeg har det ganske likt som deg. Utrolig kvalm nesten hele døgnet.... driver nå med eksamen, men skal tilbake på jobb på tirsdag... så jeg lurer fælt på hvordan det går. Denne gangen skal jeg vertfall sykemelde meg vist det ikke går bra. Jeg gjorde det ikke sist gang - beit da tenna sammen, men det var ikke koselig... Men håper ikke jeg trenger da.... har vert så mye borte pga eksamenslesing.... GRUER meg faktisk IHEL til eksmen i morgen da..... det kan jo bli en opplevelse. SKal vertfall prøve... er så kjedelig å måtte ta igjen når man har jobbet så hardt hele semesteret!
Jaja - vi får krysse fingrene og ta vare på oss selv - blir vi får dårlige - få sykemelding! Ikke vits i å sitte på pinebenken! [:)]

Back
Topp