Heisann

pigne

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen.
Sitter her og leser litt om mitt lille foster. Den er ikke store saken, og egentlig føles det bare rart og uvirkelig at det er noe der... Er heldig og slipper kvalmen og ømme bryster. Bare litt tidlig trøtt, og det kan jeg leve med! Lykke til alle dere andre som er i min situasjon [:)]

gratulerer så mye.

at det er rart ja. har lest litt jeg også nå å babyen i magen min nå er ikke større en 15-22 mm, hva er det lissom?[8D]

hvor langt er du på vei?

Hei. Har fått 1.mars som en foreløpig termin,men den endres vel på ultralyden. Skal til legen på tirsdag. Gleder meg masse til det, men håper jeg slipper blodprøve. Svimte av sist... Skikkelig pyse [&o] Men,men fikk beskjed om at det skjedde stadig vekk. Vet ikke helt, men.Får vel ta mine forhåndsregler og legge meg ned...
Er det din første? Når har du termin?

jeg er heller ikke så veldig gla i sprøyter. hehe

har termin 18 mars jeg å detta er 2 mann :) emilie er starks 8 mnd så detta blir tett :)

Hei hei!
Gratulerer til alle som er gravide jihu.
Jeg er selv kjempe glad for å være gravid!
Er pr i dag 9 uker og 5 dager på vei[;)]

Heisann. Har ei søster med 3 barn. De 2 yngste er det 14 månder mellom. Stor stas, men mye å gjøre... Mellom meg og broern min er det 17 måneder, og vi har hatt veldig stor glede av hverandre opp igjennom årene. Det er absolutt en fin ting med å få barn tett...

Back
Topp