Heisann!!

Minni84

Forumet er livet
Hei alle sammen! Nå har jeg vært på sidelinja lenge nok! Har lest mye av det dere har skrevet å sett alle di nydelige babyene deres! Jeg har såå lite peiling på data så jeg får ikke lagt inn bilde av lille prinsessa mi. Fant nesten ikke ut hvordan jeg skreiv inn dette engang[:(] Noen som klarer å hjelpe en veldig lite teknisk jente å få til alt dere har fått til?! Er så stolt av jenta mi at jeg vil vise henne frem[:)]

Uff jeg får de ikke til.. Klarer å finne fram bilde jeg vil ha, men får ikke til å legge d ut her[&:] Ikke noe datageni jeg nei!

Får det knapt til selv, jeg, så jeg kan nok ikke hjelpe, dessverre...[:)] Ville bare si at det er koselig du ikke står på sidelinja lenger, velkommen i gjengen![:D]

om du legg mæ t msn så kan æ førlklare d steg førr steg mens du jør d (då e d lættere å førklare)

ORIGINAL: lisemor81

Får det knapt til selv, jeg, så jeg kan nok ikke hjelpe, dessverre...[:)] Ville bare si at det er koselig du ikke står på sidelinja lenger, velkommen i gjengen![:D]

signerer! Velkommen![:)]

Vil bare si velkommen hit til oss jeg[:D]

velkommen ska du vær[:D]

Takk for d[:)] Når jeg skal legge bilde i innlegget så står d at filen er for stor.. Går d an å endre på d på pcen? Eller er d noe med kamera?

ORIGINAL: Minni84

Takk for d[:)] Når jeg skal legge bilde i innlegget så står d at filen er for stor.. Går d an å endre på d på pcen? Eller er d noe med kamera?

du endre d inne på pc'n

Velkommen!

Back
Topp