Heisann....

Nøsste

Gift med forumet
alle sammen!!!Er noen dager siden jeg har vært her på babyverden nå. Har hatt fri noen dager,så da har jeg vært en tur på hytta. Men i måren er det jobb igjenn. Skal jobbe hele pinsen!!! Men ellers begynner jeg på spayen i måren. Blir spennene,gleder meg og. At nå endelig er jeg i gang!!!Krysser fingrene for at vi lykkest alle her på babyverden. Vi må få en baby boom her inne[:D]hehe. God helg alle sammen!!

Lykke til med ditt første forsøk, det er vel det forsøket man er mest spent på tenker jeg, det var iallefall jeg.

Takk skal dere ha!!!Jeg gleder meg veldig masse....spenne tid i møte[:D]

Jeg skal på ultralyd 6 juni. Så blir det utak i uke 24. Så det blir rundt den 10 en plass[:)] 

Spennane....da blir vi vell rugerer på likt[:D]

Det er godt dere blir rugere samtidig med endel andre også, det er så sjedelig å være ruger nesten alene, men jeg har jo Vestlandsjento da[:D]

Vi blir jo sykemeldt i 3 dager,ved utak og insetting. Hvordan er det når vi skal på jobb igjenn? Bør vi ta det med ro litt da. Jeg har en ganske krevende og tung jobb.Er liksom ikke så lett og ta ett roligere tempo.
 Vet dere noe om dette?

[:D]Godt du ruger i lag med andre twinanne. Masse lykke til,håper den lille spiren fester seg nå

Ja,det er noen som vet det. Har ikke lyst og si det til for mangen. Men i tilfelle blir det evt jobbing 2 dager. Skal har ferie i uke 25,så det er jeg glad for.

Dette er spennende ja, første gangen er jo superspennende,(får håpe det blir bare med dette forsøket for din del da).
Du må ha masse lykke til i prøveperioden[:)]

Tusen takk for det[:D]

Spennen tider...jeg begynnte på sprayen i dag!

ORIGINAL: twinanne

Lykke til med ditt første forsøk, det er vel det forsøket man er mest spent på tenker jeg, det var iallefall jeg.

Signerer denne....håper du lykkes=)) masse lykke til[:)]

Back
Topp