Heisann

Kaoleena

Elsker forumet
Ville bare titte innom og høre hvordan det står til med dere, alle sammen [;)] Lenge siden jeg har vært her inne nå, har holdt meg på hobbyforumet og født i april, så det spørs om dere husker meg... [8D]

Håper dere har det bra alle sammen og at det går bra med marsbabyene (som Jacob egentlig også skulle vært...) [:)]

Dere er en god gjeng, og jeg har savnet dere, men for meg ble det mer naturlig å flytte over til født i april etter hvert... (Selv om jeg ikke har vært særlig aktiv der heller i det siste... Scrappingen har liksom tatt overhånd [8D])

Uansett så vil jeg ønske dere alle en fortsatt fin adventstid og en riktig god jul [:)]

PS. Hvem vet... Kanskje dere ser mer til meg igjen... [;)]

Har tenkt på deg/dere skjønner du!!! Men har sett navnet ditt på hobbyforumet når jeg har kikka litt innom der.. [;)] Håper alt er bra med dere!! Og bare hyggelig om du kommer innom oss mer!!![;)]

Nå må jeg bare ønske dere god natt!!!

barehege

Det går veldig bra med oss [:)] Jacob er en helt fantastisk liten gutt, han har fått 2 (snart 4) tenner og er ekstremt aktiv [:D] Travelt å være mor... Nå går jo permisjonstiden mot slutten... Jeg skal begynne å jobbe 2. januar, det gleder jeg meg ikke til... [&:]

Klart jeg husker deg. Koselig at du hilser på! [:)] Egentlig skulle jeg vel vært inne på apri sammen med deg, men kommer meg jo aldri herifra... [:D]
Har titta på scrapperiene dine, må få si du er knallflink. Skulle ønske jeg hadde slike tallenter.

Snuppa går det strålende med. Alt bra med Jacob og vel!? [:)]

Riktig god jul til dere og! Håper vi ser litt mere til deg utover ja.

ORIGINAL: Helene...

Klart jeg husker deg. Koselig at du hilser på! [:)] Egentlig skulle jeg vel vært inne på apri sammen med deg, men kommer meg jo aldri herifra... [:D]
Har titta på scrapperiene dine, må få si du er knallflink. Skulle ønske jeg hadde slike tallenter.

Snuppa går det strålende med. Alt bra med Jacob og vel!? [:)]

Riktig god jul til dere og! Håper vi ser litt mere til deg utover ja.

Tusen takk [:)] Blir alltid så glad inni meg når folk forteller meg at de liker det jeg lager [:D]

Flott at det går bra med snuppa di [:)] Har skrevet litt om Jacob over her, jeg [;)]

heisann[:D] klart jeg husker deg!!! hehehehe.... bare kjekt at du stikker innom av og til!! lov det!!!

velkommen tilbake skal du være...

Back
Topp