Heisann

Havfrua

Flørter med forumet
Lusker fra november. Kan noen prøve og hjelpe meg og holde mot opp her en kort historie mensen skulle kom onsdag16 torsdag 17 feb kom 18 feb.negativ(normalt med noen dager men det er pga syklus histore fra til i dag) syklus er 26 dager mens dag 27.
NÅTID: testet på morsomhet onsdag den 16 eller torsdag 17 mars på ettermiddag kveld test negativ og men ute ble hadde to tester hjem så tok med morgen urin mandag 21 mars positiv uke 1-2. ringte legen ang blodtrykkmedisin osv. mandag hadde noe mens smerter og stikking tirsdag 22. var i sentrum med ei vennine hun kjørte meg hjem. Legen ringte og vi ble enig om time tirsdag etter middag uka etter. Ringte jordmor om time fikk til mandag pga jeg er 39 år… la på også… fikk jeg en blødning. Jeg tok blodprøve tirsdag og skal ta en ny på fredag.. er det at jeg er 4+3 i dag? At det evt var feste smerter og blødning? Jeg har og termin 1desember??? Eller er jeg mulig 5uker i dag med termin 27 november? Eller mister jeg?? Jeg har noen mens smerter livmorvokser?! Kan ikke huske hvordan mine andre varselv jeg ligger i senga til jeg vet svar på blod prøvene men jeg tror heller fra dato positiv test den 21 at den festet seg da lov og håpe❤️Sorry denne ble langt og lykke til til alle dere

Vedlegg

• FD140443-FCC9-4157-A497-2F2923BDB6A9.jpeg
    FD140443-FCC9-4157-A497-2F2923BDB6A9.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 42
Forstår at dette er vanskelig. Klart man blir bekymret. Flott å høre at du blir fulgt opp med blodprøver.
Når svaret på begge har kommet vet du mer. Krysser fingrene for at alt er bra og at det kun var en uskyldig blødning.

Forstår at dette er vanskelig. Klart man blir bekymret. Flott å høre at du blir fulgt opp med blodprøver.
Når svaret på begge har kommet vet du mer. Krysser fingrene for at alt er bra og at det kun var en uskyldig blødning.
Fikk ikke opp svar på denne men test er nå negativ. Så ble en sa. Men jeg håper at vi treffer blink og blir gravide innen kort tid. At jeg får termin slutten på året. Har noen symtomer men tørr ikke og glede meg

Fikk ikke opp svar på denne men test er nå negativ. Så ble en sa. Men jeg håper at vi treffer blink og blir gravide innen kort tid. At jeg får termin slutten på året. Har noen symtomer men tørr ikke og glede meg
Så trist at det ble en sa. Håper dere snart får positive tester igjen :love7

Back
Topp