Heisann :)

Junifamilien

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Får vel presentere meg litt etter å ha vært en liten sniker noen dager :)

Har kommet til uke 7+4 nå, og er veldig spent. Termin 11.juni. Dette er mitt andre barn, har en sønn fra et tidligere ekteskap. Han er 14 år og psykisk utviklingshemmet, så jeg er veldig spent på hvordan han vil ta dette. Sønnen min skal konfirmeres 5.juni, håper virkelig ikke det blir noen fødsel før det :angelic:

Min nye samboer og jeg har prøvd en god stund å få barn, han har ingen barn fra før. Ikke så lett å få ting til å klaffe med en sjømann som er ute på jobb i 4 uker og hjemme 4 uker... Fått oppfølging av gynekolog hele veien, og han ga meg pergotime. Først en dobbel kur, og det klaffet på første forsøk, men mistet dessverre i uke 5, nov 14. I en forferdelig stressende periode på jobb... Etter dette ble det flere triple kurer, men uten noe resultat. Jeg begynte å bli lei, og tenkte at jeg gir det en sjanse til og går ned til dobbel kur, og da satt`n gitt :) Vi er begge 40 år, så det er liksom siste sjanse dette, så vi krysser alt vi har for at det går bra nå.

Var på tidlig ul på onsdag, og fikk se et bankende hjerte :Heartred Skal tilbake på ny ul 3.nov.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :)

Gratulerer og velkommen til oss :-) :-)
Jeg har ingen barn fra før men vi har også prøvd lenge og vært gjennom mye, men denne gangen skal vi gå hele veien begge to :-)

Gratulerer ;)

Gratulerer og velkommen :)

Godt vi e flere som kan dra opp snittet! Jeg venter og nr to med ny mann:) Har ei på 4,5. Blir kjærestens første. Han e 43 og jeg er 37. :)

Gratulerer så mye med baby på vei! Det blir nok supert:)

Gratulerer :D

Kjekt se det er flere over snittet her. Er selv 41 år. :)

Back
Topp