Heisann

Orkidee

Elsker forumet
God morgen til alle,
Etter CB digital 1-2 uker samt flere tester ramler jeg inn til dere i dag.
Termin rundt 15-16 februar en gang.

Har en MA bak meg så er bekymret merker jeg, men dette skal gå fint.

Gleder meg til å tilbringe tid med dere:)

Gratulerer, og velkommen!

Hurra og gratulerer!! Jeg har også opplevd både Ma og Sa det siste året, men denne gangen skal det bare gå bra!! :D

Gratulerer igjen, fine Orkidee! Dette gjør meg såå glad :D Tenk så heldige som har havnet her på februar! Hurra! Har en SA bak meg selv, så er mer bekymret denne gangen enn med førstemann. Men det er ikke noe å gjøre med det som skjer, så lever i lykken og håper på det beste <3

gratulerer og tvi tvi for sprien! :)

Gratulerer igjen, fine Orkidee! Dette gjør meg såå glad :D Tenk så heldige som har havnet her på februar! Hurra! Har en SA bak meg selv, så er mer bekymret denne gangen enn med førstemann. Men det er ikke noe å gjøre med det som skjer, så lever i lykken og håper på det beste <3
Tusen takk for fine ord! Vi skal få så fine kjærlighetsbarn og vinterbarn. Gleder meg så utrolig mye. Pappaen håpet at ikke tassen stjal bursdagen hans i februar da;) he he. Nyt tiden.

Gratulerer så mye, og velkommen hit! Denne gangen går det bra :)

Gratulerer så mye<3 skjønner godt hvordan du har det. Har selv en MA bak meg, og kjenner jeg er litt bekymret denne gangen. Men samtidig så har jeg en så god følelse denne gangen! Håper det går bra for oss begge!<3

De
Gratulerer så mye<3 skjønner godt hvordan du har det. Har selv en MA bak meg, og kjenner jeg er litt bekymret denne gangen. Men samtidig så har jeg en så god følelse denne gangen! Håper det går bra for oss begge!<3
t skal det gjøre! MErker du forskjell ang symptomer?

Synes det er litt vanskelig. Hadde egentlig få symptomer sist, og nesten mindre denne gangen;p hva med deg?
Mye mindre enn sist. Hadde skikkelige murringer og var skikkelig kvalm den gang. Nå merker jeg bare strekkfølelse, vondte bryst og Sult/tørst følelse. Spesiellt kaldt vann;) Og så sover jeg dårlig.

Mye mindre enn sist. Hadde skikkelige murringer og var skikkelig kvalm den gang. Nå merker jeg bare strekkfølelse, vondte bryst og Sult/tørst følelse. Spesiellt kaldt vann;) Og så sover jeg dårlig.

Den tørsten er jo helt vill. Kan ikke huske det med første :)

Back
Topp