Heisann!

Lillemille<3

Elsker forumet
Julibarna2014
Novemberlykke2024❤️
Jeg lurte på å begynne å følge med litt her også. Hadde termin i juli så har hengt der, men fødte i august. Så håper dere synes det er greit med nytt tilskudd. :) Fikk en gutt, 10 dager på overtid. Han var enorm! Hele 4980g og 54 lang. Så vi hoppet liksom over de 2-3 første mnd i størrelse. :p Tiden flyr og han er blitt enda større. Skal døpe han i helgen, og det ser jeg frem til. Ellers så har jeg ei jente født i mai 2011. Det var litt om oss :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Velkommen ;) Det var en stor gutt ja :)
 
Velkommen ;) Det var en stor gutt ja :)

Takk :) Jeg er så ut glad jeg ikke visste at han var så stor. Vi ble litt lattermilde da han kom ut. For jeg hadde fått beskjed om en helt gjennomsnittlig gutt på estimering x antall ganger. :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Takk :) Jeg er så ut glad jeg ikke visste at han var så stor. Vi ble litt lattermilde da han kom ut. For jeg hadde fått beskjed om en helt gjennomsnittlig gutt på estimering x antall ganger. :p

Mamma til 2 herlige ♡
Greit å ikke vite på forhånd ja, hehe. Disse estimeringene er jammen meg ustabile. Jenta mi ble estimert til 4,5kg, men kom ut som 3,6 :)
 
Greit å ikke vite på forhånd ja, hehe. Disse estimeringene er jammen meg ustabile. Jenta mi ble estimert til 4,5kg, men kom ut som 3,6 :)

De estimeringene blir fort unøyaktige. Så ikke til å stole på. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Hei og velkommen.
Jeg fikk også en like stor gutt som deg, 4990 og 54 cm lang. Jeg har ei jente født i mai 2010

Se der. :) hvor stor var storesøster når hun ble født? Storesøster her var 3745 og 50 lang. Gikk du overtid? :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Tusen Takk alle sammen. :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Se der. :) hvor stor var storesøster når hun ble født? Storesøster her var 3745 og 50 lang. Gikk du overtid? :)

Mamma til 2 herlige ♡
Storesøster var 4254 så stor hun og
Gikk 9 dager over med henne og bare 2 dager over med lillebror. Han ble estimert til å bli så stor så var forberedt på det.
 
Storesøster var 4254 så stor hun og
Gikk 9 dager over med henne og bare 2 dager over med lillebror. Han ble estimert til å bli så stor så var forberedt på det.

:) blir fort litt større når de går på overtid. Har hørt at de kan begynne å tære på seg selv når de går på overtid, men det gjelder hvertfall ikke våre. :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Velkommen :) Hvor stor var han på 3måneders-kontrollen? Min var (ikke så imponerende i dette selskapet;)) 4,2 kg og 51cm ved fødsel og ca 3 kg og 15 cm mer ved 3 måneder.
 
Velkommen :) Hvor stor var han på 3måneders-kontrollen? Min var (ikke så imponerende i dette selskapet;)) 4,2 kg og 51cm ved fødsel og ca 3 kg og 15 cm mer ved 3 måneder.

På 3 mnd kontroll var han 7750 og 67 cm. Stor og godt :p så da var de ganske like i størrelse på 3 mnd kontrollen :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Back
Topp