Heia Jenter
Eg e ikje så aktiv her lenger...må bære beklag det, men bi liksom ikke tid tell det i en travel hverdag 
Fie e no begynnt i barnehagen igjen, og ho stoooor trives....ska ikje va med meg heim når eg kjæm å hent ho
Ho har fått seg ei bestevennina i barnehagen, de e gjevn gammle, bare et bar uker mellom de, og det e så arti å sjå på de
Lek å flir å glis å prat med kvarainner <3
Fie ett språk e endå ikje nå særle sættninger, men ho e begynnt å sætt sammen ord
I dag når vi låg på sofaen å slappa litt av og tulla litt, så sei ho "fie, mamma, senga" (senga heita sofaen åg tydeligvis
) også kjæm det masse jipp jabb, som eg ikje førstår ord uta
Men ho kan MANGE MANGE ord, og herm masse etter meg 
Ho e åg smått litt trassig og test grænser, men det e vell rætte alderen førr det
så må bære stå på mett 
Ho e åg veldi gla i å sjå seg i speilet og pynt seg med hårbøylen menna
då sei ho "Fie fiiin" 
Ellers så e ho blid som ei sol (stort sett) og vi stooor kos oss <3 søv bra, spis godt og alt det der
Eg e litt stolt at ho endå ikje spis nå særle med godteri....førr det har vi ikje i hus, ho får smått potetgull, men svææært sjeldent sjokolade og sånner søtsaker...ho drekk ikje saft, brus eller nå sånt, det kalles bære førr "fissæ"
drekk kun mælk og vattn
Prøv å hold ho uinna det, førr det kjæm vell en dag der ho vill ha det
eg håp at ho ikje bi å lik brus 
Ellers så e eg godt i gang med skola igjen...sjønn fint lite av de flæste fag endå...men det går seg vell tæll etterkvart (håp eg) Uten om det så e det lite nytt her
samme gammle, skola også hent i barnehagen, spis middag, lek litt eller fær på besøk, også kveldsmat og bading også legging
sånn går no dagan 
Fie e no begynnt i barnehagen igjen, og ho stoooor trives....ska ikje va med meg heim når eg kjæm å hent ho
Fie ett språk e endå ikje nå særle sættninger, men ho e begynnt å sætt sammen ord
Ho e åg smått litt trassig og test grænser, men det e vell rætte alderen førr det
Ho e åg veldi gla i å sjå seg i speilet og pynt seg med hårbøylen menna
Ellers så e ho blid som ei sol (stort sett) og vi stooor kos oss <3 søv bra, spis godt og alt det der
Eg e litt stolt at ho endå ikje spis nå særle med godteri....førr det har vi ikje i hus, ho får smått potetgull, men svææært sjeldent sjokolade og sånner søtsaker...ho drekk ikje saft, brus eller nå sånt, det kalles bære førr "fissæ"
Ellers så e eg godt i gang med skola igjen...sjønn fint lite av de flæste fag endå...men det går seg vell tæll etterkvart (håp eg) Uten om det så e det lite nytt her