Heisann :)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Heia Jenter :) Eg e ikje så aktiv her lenger...må bære beklag det, men bi liksom ikke tid tell det i en travel hverdag :)

Fie e no begynnt i barnehagen igjen, og ho stoooor trives....ska ikje va med meg heim når eg kjæm å hent ho :P Ho har fått seg ei bestevennina i barnehagen, de e gjevn gammle, bare et bar uker mellom de, og det e så arti å sjå på de :) Lek å flir å glis å prat med kvarainner <3

Fie ett språk e endå ikje nå særle sættninger, men ho e begynnt å sætt sammen ord :) I dag når vi låg på sofaen å slappa litt av og tulla litt, så sei ho "fie, mamma, senga" (senga heita sofaen åg tydeligvis :P ) også kjæm det masse jipp jabb, som eg ikje førstår ord uta :P Men ho kan MANGE MANGE ord, og herm masse etter meg :)

Ho e åg smått litt trassig og test grænser, men det e vell rætte alderen førr det :) så må bære stå på mett ;)

Ho e åg veldi gla i å sjå seg i speilet og pynt seg med hårbøylen menna :) då sei ho "Fie fiiin" :D

Ellers så e ho blid som ei sol (stort sett) og vi stooor kos oss <3 søv bra, spis godt og alt det der :)
Eg e litt stolt at ho endå ikje spis nå særle med godteri....førr det har vi ikje i hus, ho får smått potetgull, men svææært sjeldent sjokolade og sånner søtsaker...ho drekk ikje saft, brus eller nå sånt, det kalles bære førr "fissæ" :P drekk kun mælk og vattn :) Prøv å hold ho uinna det, førr det kjæm vell en dag der ho vill ha det :P eg håp at ho ikje bi å lik brus ;)

Ellers så e eg godt i gang med skola igjen...sjønn fint lite av de flæste fag endå...men det går seg vell tæll etterkvart (håp eg) Uten om det så e det lite nytt her :P samme gammle, skola også hent i barnehagen, spis middag, lek litt eller fær på besøk, også kveldsmat og bading også legging :) sånn går no dagan :)

Så koselig med en oppdatering fra dere =)
Fie høres ut som en herlig unge!!
Godt at hun trives i barnehagen!

Ikke mye søtsaker på ungene her heller, men litt blir det innimellom.
Saft får de en sjelden gang på "fest", brus liker de ikke.
Lillebror liker farris veldig godt da, så han får det om vi drikker det.

Hei på deg!

Jeg ser jo dere mye på fb da, det er koselig ;)
Ser ut til at Fie er litt av en blåbærplukker :D
Utrolig fint at dere to klarer dere så godt på egenhånd. Du er tøff! :D

Hermine får heller ikke særlig mye snop. Men på lørdag får hun lørdagsgodt, det kan være popcorn, druer, kjeks, ei klubbe eller en sånn Pez-figur med en liten pakke drops i. Varierer fra helg til helg hva hun får ;)
Brus og saft liker hun ikke, så går i vann, havremelk og litt eplejuice. Hun elsker sånne små juicepakker fra Nestlè :)

Ja, vi e ein del på facebook ;) ja, vi klar oss godt aleina :) men kjenn før MIN del at eg e klar førr å finn mannen i mett liv...men de kjæm vell ikje på døra :P så det skjer vell når det skjer :) Juicepakka ha eg ikje prøva på fie endå....kansje eg ska prøv det ein dag :)

No ha eg tatt helg :) fie ska i barnehagen i mårra førdeom, så eg får handla og rydda å vaska tell helga :) Det bruk ikje å va bære bære å ha ho med på sånner teng ;)

Ja, vi e ein del på facebook ;) ja, vi klar oss godt aleina :) men kjenn før MIN del at eg e klar førr å finn mannen i mett liv...men de kjæm vell ikje på døra :p så det skjer vell når det skjer :) Juicepakka ha eg ikje prøva på fie endå....kansje eg ska prøv det ein dag :)

No ha eg tatt helg :) fie ska i barnehagen i mårra førdeom, så eg får handla og rydda å vaska tell helga :) Det bruk ikje å va bære bære å ha ho med på sånner teng ;)
Hehe nei, det er ikke veldig lett å gjøre masse huslige ting med 2-åringer løpende rundt :p :D

Ja, vi e ein del på facebook ;) ja, vi klar oss godt aleina :) men kjenn før MIN del at eg e klar førr å finn mannen i mett liv...men de kjæm vell ikje på døra :P så det skjer vell når det skjer :) Juicepakka ha eg ikje prøva på fie endå....kansje eg ska prøv det ein dag :)

De juicepakkene fra Nestlé er i barnemathylla. Veldig greit for det er juice og vann blandet, uten tilsatt sukker. Vi prøvde de da vi reiste til Mallorca når Hermine var 11 måneder, måtte få i henne masse væske da ;)

Høres lurt ut å få gjort rydding og vasking alene ja! Her gjøres husarbeid i helgene når Hermine sover!

Back
Topp