Heisann :)

FjaseFrøken

Elsker forumet
Etter en svaaak positiv test idag sniker jeg meg foreløpig inn her men jubler ikke helt ennå :) Gleder meg til og bli kjent med dere og håper jeg får bli her lenge :D

Takk for det :D Tenker hele tiden at det sikkert var noe galt med testen siden den fikk en svak strek, men jeg klarer bare ikke roe meg helt før jeg har en sterk eller en digital :p

Gratulerer! Håper du får sterkere tester fremover :-)

Åh! Hun med den søte babyen jo!! :D
hipp hurra for at du mest sansynlig får en søt baby til! :D

Blir bare mer og mer usikker jeg... Har ikke fått noe strek etter dette, kaaaanskje en antydning bare... Kroppen oppfører seg veldig gravid, ikke tantebesøk men ingen mer positive tester... Pleier å ha syklus på ca 32 dager og er idag på dag 41... *forvirra*

Sent from my SK17i using BV Forum

Bruker strimlene fra billige tester, aldri opplevd noe tull med de men alltid mye tull hver gang jeg skal ha positiv test. Jeg har tre barn men aldri fått en fin og sterk test noen gang og tester alltid positivt så himla sent... Jeg kan Jo ha hatt el mye senere denne mnd og at det dermed egentlig er for tidlig og teste men det vet jeg Jo ikke :)

Sent from my SK17i using BV Forum

Bruker også billig testene, syns de er litt surrette. Jeg er nå 5+5 uker på vei, og tok en test rett istad bare fordi jeg hadde mange til overs. Og den var suuuuper svakt positiv. Begge testene jeg tok fra CB var mye sterkere samt noen andre tester. Prøv CB, tipper du er gravid jeg :)

Har hørt nøye rart om de billig testene, men har aldri brukt dem selv, stoler kun på CB :)

Jeg fikk positiv test i uke 3+1 med billigtest jeg :) Prøv andre merker. CB digital er jo veldig grei :)

Back
Topp