Heisann!!!

Nr 2??

Forelsket i forumet
jentene i juni13
Da står d på min cb m/ uker " Gravid 2-3"!!!!!! Så da håper jeg atjeg får lov til å være her med dere en stund fremover!!!!!!! Ut fra min beregning blir d termin 7 juni! Jeg er en jente fra Skien på 32, gift og med en sønn fra jan. 11. Følte meg så uggen i går kveld, gikk tidlig å la meg( da snakker vi kl. 7!!!!) Våkna kl 1.30 og tenkte at nå tror jeg jeg skal sjekke i morra.... Har vært igjennom de samme symptom- jaktene som alle andre, men denne gangen tenkte jeg at d var like mye innbildning som tidligere... Så her sitter jeg da med sønnen min, en positiv graviditetstest og timmi- tid... Litt surrealistisk, vi har jo prøvd men trodde ikke vi ville klare d så fort. (6pp) Brukte to år på han første. Detta blei langt og rotete men sånn er ståa her ihvertfall!!!!!!!!!! Ha en fin søndag jenter!

Gratulerer så mye.. :)

Bor i Larvik, så ikke så langt unna.. Kanskje vi vestfold/telemark jentene får til et treff etterhvert. :)

j02j06g09?13 skrev:
Gratulerer så mye.. :)

Bor i Larvik, så ikke så langt unna.. Kanskje vi vestfold/telemark jentene får til et treff etterhvert. :)

D hadde vært veldig koselig!!! Har fremdeles kontakt med de jeg møtte med sønnen min! Hadde vært hyggelig å få til noe lignende!!

Gratulerer så med ny spire:) Jeg er også fra Skien, gravid med nr 2 og 31 år. Hadde vært veldig koselig med treff etterhvert:))

Høres ut som en god plan!!!

Gratulerersåå mye med spire :D

Var du på jan 11 forumet? jeg vekslet mellom jan iog feb. Fikk i januar :D

Tina pusen skrev:

Var litt to steder jeg og,ja,men d var mellom des-10 og jan- 11. Holdt meg mest på desember ( termin 26 des, men fødte 7 jan. Så kan være vi har skrevet tidligere!! :-)

Tina pusen skrev:

Var litt to steder jeg og,ja,men d var mellom des-10 og jan- 11. Holdt meg mest på desember ( termin 26 des, men fødte 7 jan. Så kan være vi har skrevet tidligere!! :-)

Tina pusen skrev:

Enda flere Telemarkinger her ja :D

Men jeg er ikke gravid da :D

Back
Topp