Heisann!!

blomst3

Blir kjent med forumet
Nå er det en stund siden jeg har skrevet ett innlegg så tenkte det skulle komme litt frustrasjon/glede ifra meg  Off, jeg er så kvalm!!!!  Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i svangerskap nr 1. men dette er jeg skikkelig kvalm og uggen i magen.. Uff... Men men tenker slik at det kommer jo noe godt ut av det

Og så må jeg bare få si at jeg er så spent på om det gjemmer seg en gutt eller jente i magen min!!!!!  Andre som er så spente at de nesten ikke klarer å vente??

Ja, jeg er også veldig spent! Håper litt på jente, siden jeg har en gutt fra før, men jeg kjenner at jeg blir veldig glad om det er gutt også <3
Når jeg vet det så kan jeg begynne å strikke eller hekle!

Huff.  Er ikke noe gøy å ikke være i form. Selv har jeg vært veldig heldig her..Bare vært små kvalm og har ømme bryster og er bestandig trett. Så kan ikke klage jeg:P
Får håpe at det snart forsvinner hos deg :)

Kunne ønske ukene hadde gått litt fortere. Min magefølelse sier at jeg får en gutt:P Så skal bli spennende å se hva det blir:D

Håper kvalmen roer seg snart :)

Er veldig spent vi også, men har ikke helt bestemt oss for om vi vil vite det på UL eller ikke ;p

den kvalmen er noe skikkelig herk.... har vært så kvalm at jeg har hatt vansker for å få i meg nok mat siste uka, men har vært bedre et par dager nå... men som du sier kommer det jo noe godt ut av det :)

siden jeg har 2 gutter fra før ønsker vi oss jo selfølgelig en jente, og jeg har allerede prøvd å overanalysere hcg tallene (uten å bli så mye klokere :P), og plukker uten videre opp alle "jente-symptomene" og overser gutte-symptomene ;) vi blir self glade uansett hva det blir, men er skikkelig spent :)

gleder meg såååå til å få vite kjønn!! Har også veldig lyst på en jente, siden jeg har en gutt fra før! Har jentenavn klart, mens guttenavn kommer vi til å slite skikkelig med!! Håper disse ukene frem til uke 18-20 går kjeeeeempe fort!!!!!

Back
Topp