Heisann

ajasto

Forelsket i forumet
Jeg melder meg inn her jeg. Termin er 30 januar ifølge terminkalkulatoren her på babyverden. Så i morgen er jeg 13 uker på vei. Hurra. Tror det stemmer nokså godt med mine beregninger også. Hadde vært kjempe kjekt og fått i januar siden vi alltid har snakket om ett januar barn. Vi har 3 gutter fra før[:D]

Men magen min er kjempe stor. Tror nok at der er en god del fett inn i bilde da jeg har lagt på meg en del.[8D] Har vært skikkelig dårlig men nå kjenner jeg ingenting. Formen er på topp. Nesten så jeg lurer på om jeg fortsatt er gravid.[&:]

Når dere kjenner på magen kjenner dere noe da? Jeg syns jeg har begynt så smått å kjenne en klump men er ikke sikker enda.

jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt... har bare noen herlige bilder av lille reken...

ORIGINAL: turteldue

jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt... har bare noen herlige bilder av lille reken...

Samme her. Bare buksene som er veldig trange[&:]

ORIGINAL: ajasto

ORIGINAL: turteldue

Samme her. Bare buksene som er veldig trange[&:]

enig jeg også... [:)]

hei og velkommen hit [:)] og gratulerer [;)]
her er formen noe bedre nå, mindre kvalm, men en del vondt i hodet.. og sliten og trøtt, med det er jeg jo alltid *fnis*
har kjent baby magen i noen uker , så ingen tvil om at det vokser å gror der inne [:)]

Heihei og velkommen hit [:D][:D][:D]
Jeg har også termin 30 Januar, men er idag 13 uker,
sikker på at ikke du også er 13 uker idag? :P

Hei og velkommen hit[:)] 
Formen min har også blitt mye bedre. Det skjedde vel i uke 13 eller noe tror jeg! Men jeg plages mye med hodepine[:'(]
Den siste uka har jeg også fått tilbake litt kvalme, og håper den blir kortvarig.  Har fått litt babymage og det er sååå kosli[:D]

Her kjenner jeg livmoren godt oppover magen! SKikkelig babykul. [:)]

Og så kjenner jeg små dult også da!

Velkommen hit forresten! *klem*

GRATULERER !!!! Kjenner skikkelig kul særlig på morgen eller når blæra begynner å bli full, veldig moro [:D]

ORIGINAL: vilbli3

Heihei og velkommen hit [:D][:D][:D]
Jeg har også termin 30 Januar, men er idag 13 uker,
sikker på at ikke du også er 13 uker idag? :P

Hmmm jo så visst er jeg det hurraaaa. Hihi men hvor i all verden har jeg lørdag fra da. Jo fra en annen terminkalkulator tror jeg. Så får jeg mail fra babyverden om ny uke hver lørdag.[8|] Idag er du så og så mange uker på vei. Hmmm lurer på hvorfor jeg ikke får det fredag.[:-]

ORIGINAL: DrømmePie

Her kjenner jeg livmoren godt oppover magen! SKikkelig babykul. [:)]

Og så kjenner jeg små dult også da!

Velkommen hit forresten! *klem*

Åååå så gøy da. Gleder meg til jeg kjenner det skikkelig. Klem tilbake[:D]

velkommen hit[:D]

gratulerer[:D]jeg har også termin 30.januar[:)] er 13 uker idag.
føler meg ganske gravid jeg..mye kvalm,ømme pupper og en enorm matlyst[:'(]magen har blitt stor også men er nok mest fett da jeg har lagt på meg 4 kg allerde[:D]

Gratulerer og velkommen[:)]

ORIGINAL: gryjenta

gratulerer[:D]jeg har også termin 30.januar[:)] er 13 uker idag.
føler meg ganske gravid jeg..mye kvalm,ømme pupper og en enorm matlyst[:'(]magen har blitt stor også men er nok mest fett da jeg har lagt på meg 4 kg allerde[:D]

Jeg også har lagt på meg masse[&:]. Har skikkelig ømme pupper til tider og spiser som en gal føler jeg. Men ellers så er det fint lite jeg merker. [:)]

Gratulerer og velkommen[:)][:)]
Jeg begynner å merke at mage begynner å bli større, jeg kan kjenne livmoren rett under navellen[:)]
jeg er myyye større nå enn det jeg var sist..

Tusen takk alle sammen[:D]

Back
Topp