Heisann, tilbake igjen!(litt lang)

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
hei hei alle sammen
Jeg er nå tilbake her siden vi skal nå prøve på nytt.
Vi var så heldig å bli gravid etter 1. forsøk ifjor og har nå ei stor deilige jente på snart 8 mnd.
Vi vil ikke vente så lenge med neste unge så vi er nå klar for neste forsøk. har fått alle papirene og diverse fra sjukehuset så det er bare opp til  oss å ringe så kan vi starte. Jeg har nå fått mens men  litt usikker på om kanskje vi skal vente til neste mens. VI har lyst til å reise under permisjonstiden så da er det kanskje letteste å vente MEN jeg har kjempelyst til å starte på nytt også for vi vet jo ikke hvor lang tid det tar denne gangen.....uff ikke lett dette her...
vi fikk ingen egg til frys forrige gang så vi må starte alt på nytt.....

forslag?

Hadde ringt inn eg[:D]
Spray og sprøyter e ingen hindring på turen[:)]
Eneste du gjør med sprøytene når du reise, e og pakke de i en pose og gi beskjed til vakten at du har med deg det. ( og stille inn mobilen på alarm, når su skal spraye og stikke )
Gikk kjempe greit for meg når eg var på tur.

Aner ikke jeg, men ville bare ønske deg lykke til!!! [:)]

Aner heller ikkje, men masse lykke til[:D]

Håpa du e lika heldig denne gongen og[:)][:)][:)]

Litt usikker selv, men jeg viklle antagelig ha ringt inn slik at jeg står i køen iallefall, det er jo ikke sikkert du kan starte med engang da, selv ville jeg ikke ha startet i utlandet, men det er pga min dårlige erfaring med sprayen, reagerer allergisk på den med hovne øyne. Men dersom du ikke hadde problenmer sist såp er det sikkert greit å starte opp. Bare pass på at sprayen ikke oppbevares for varmt.

Jeg hadde et lignende dilemma da vi skulle starte opp med forsøket. Valgte å ringe inn mens, og snakka samtidig med dem og sa at vi ikke ønska å starte den syklusen, men den neste. Det gikk helt fint. Oppga dato for neste forventede mens (hadde veldig regelmessig syklus). Da var vi i systemet deres [:)] Fikk starte opp den syklusen vi ville. Glad vi tok oss tid til en ferie før vi starta med forsøket. Var godt å hente litt energi før oppstart [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Aner heller ikkje, men masse lykke til[:D]

Håpa du e lika heldig denne gongen og[:)][:)][:)]

ORIGINAL: stormage

vi trenger kun å ringe inn når vi ønsker oppstart. Vi slipper kø[:)] 

Deilig å slippe kø.

ja, jeg ringte inn idag. Så jeg kunne bestemme om jeg ville ha egguttak uke 47 eller uke 51.....oiii. må gi svar imorgen og vi har ikke klart å bestemme oss enda...herregud...

lykke til med avgjørelsen!
håper dere kommer frem til det rette for dere[:)]

Back
Topp