Heisann! Symptomer anyone?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hei. Jeg har akkurat begynt på uke fem og har termin rundt 25 oktober. Men har ikke kjent noen symptomer ennå, annet enn litt mensmurringer og tretthet. Er det noen andre som er symptomløs? Er litt nervøs over at jeg ikke engang har ømme pupper ! hva symptomer er normalt og når får man vanligvis kvalme ??

Første gang hadde jeg ikke en eneste følelse av noenting før magen vokste;) denne gangen er jeg litt uvel.. Men ingen sv.skap er like:)

bare nyt det du...

Forrige gang hadde jeg ingen før uke 9. Denne gangen begynte kvalmen osv omtrent med en gang :p så veldig forskjellig.

Med nr 1 lå jeg skikkelig kvalm og med ekstrem halsbrann de første tre mnd :S Nå med nr 2 er jeg 8 uker på vei og har siden uke 6 kjent på at jeg blir litt uvel til tider, men ikke noe ekstremt. Hatt veeeldig vonde pupper, men er mye bedre nå :-) Veldig trøtt da :S Og det var jeg ikke m nr 1 ;) Så alle svangerskap er forskjellige ja ;)

Jeg er nå i uke 8, På startet det med ekstremt mye luift i magen og ømme bryst og det føltes ut som at blæren min hadde krympet og var lit uvell og følte en mennsen murring, i uke 6 oh 7 begynte jeg å kjenne at jeg var veldig sliten og måtte ha en liten dupp på dagen, og slet lit meg å ha smerter i korsryggen. Nå i uke 8 sliter jeg med veldig kvalme, veldig liten ennergi og dette utvikler seg til en kort lunte. Jeg klarer heldigvis å holde kontroll på denne korte lunten min, så jeg har ikke bjeffet på mannen min enda. Men jeg kjenner det gjør noe på humøret å gå med denne kvalmen og at jeg føler jeg er helt tom for ennergi.

En annen ting er at jeg klarer ikke lukten av matlaging og lukten som kommer når du åpner opp kjøleskapet. så det er gubben som lager midag i huset, som jeg egntlig mener er på tide så kvalmen min fører jo noe bra med seg hehe. :-D

Hei. Jeg har akkurat begynt på uke fem og har termin rundt 25 oktober. Men har ikke kjent noen symptomer ennå, annet enn litt mensmurringer og tretthet. Er det noen andre som er symptomløs? Er litt nervøs over at jeg ikke engang har ømme pupper ! hva symptomer er normalt og når får man vanligvis kvalme ??

Helt normalt, har lite symptomer ennå jeg å!! Kun at jeg har mista smaken på kaffe og begynner å bli veldig trøtt! Ellers er det fint lite! Men de kommer nok når vi tipper uke 7 tenker jeg!

Er så innmari trøtt, småkvalm og går på do ofte...

Ingenting å bekymre seg over :) Hadde jeg ikke fått mage og mistet mensen, hadde jeg aldri merket at jeg var gravid forrige gang ;) Liiiitt anerledes denne gangen jah...

Back
Topp