heisann sveisann...

ella1

Gift med forumet
nå må jeg bare mase litt igjen....
skal inn til ul i morgen,da jeg har gått på spray i ca i måned... ser på resepten jeg fikk ved oppstart...og ser på medisinene jeg hentet på apoteket.....får ikke alt til å stemme,så lurer derfor på følgende:

Crinone skal brukes etter innsetting,skal hjelpe egget å feste seg?
ovitrelle er eggløsningssprøyten som skal settes før uttak?
gonal er sprøyten(e)?

men,hva er aid??

herrejesus,det ble mye på en gang! godt vi skal inn i morgen tror jeg[8D]

hørte også nettopp at medisinene skulle oppbevares i kjøleskap,det var det ingen som fortalte meg[&:]
jaja,det får gå som det går[8D]

ORIGINAL: ella1

nå må jeg bare mase litt igjen....
skal inn til ul i morgen,da jeg har gått på spray i ca i måned... ser på resepten jeg fikk ved oppstart...og ser på medisinene jeg hentet på apoteket.....får ikke alt til å stemme,så lurer derfor på følgende:

Crinone skal brukes etter innsetting,skal hjelpe egget å feste seg? jepp, den skal en begynne med den dagen en har hatt innsett slik jeg har forstått det, og skal brukes x2 pr dag! For å lettere unngå spontanabort slik jeg har forstått det
ovitrelle er eggløsningssprøyten som skal settes før uttak? Denne skal settes ca 1,5 døgn før uttak, jeg fikk beskjed om å sette den kl 21.30 i går kveld!!
gonal er sprøyten(e)?

men,hva er aid??

herrejesus,det ble mye på en gang! godt vi skal inn i morgen tror jeg[8D]

Det er dette jeg kan svare deg på...eller tror gonal er sprøytene ja, selv har jeg brukt Puregon!! Vet ikke hva aid er!! Er alltid godt å komme inn og få stillt noen sp.mål!!!!!!!!!!

lykke til i morgen!! Krysser fingre for at du er godt nedregulert!!!!!!!!!!

Skal bare si lykke til i morra, jeg[:D]

Masse lykke til...

lykke lykke til[;)]

Back
Topp