heisann sveisan

Nr3juli16

Gift med forumet
har ikke skrevet noe her inne på noen dager. men nå er jeg sterkt tilbake.

Hva skal dere i helgen da??
vi skal pakke vekk buret og tingene til ziko i helgen, prøvde her om dagen men klarte det ikke. [:(]
Mamma skal passe Luksus så vi får ryddet og vasket ordentlig i huset[:)]

Heihei!
Skjønner det er trist og rydde bort tingene etter Ziko ja, men det må jo gjøres før eller siden :/
Vi skal reise hjem til pappa og kona hans og være der i helga. Siden Mamma bor i samme by og er syk, så har ikke hun mulighet til å dra hit for å besøke oss. For at hun skal få møte Michael passer vi på å dra dit ganske ofte :) Hun er jo så glad i barnebarnet sitt <3
Ellers har bestevenninna mi bursdag i dag, så vi skal dit i et lite selskap i kveld. Tenkte kanskje å dra med sambo ut å spise eller på kino i morgen, så vi får litt alenetid også. Får se hva vi får tid til [:)] Også skal vi vei å se på vogner! Det gleder jeg meg til [;)]

GOD HELG! [:)]

Heisann..
Idag er det nok ingen store planer..

Imorgen skal jeg på jentekveld til ei venninne.. [:)]
Søndag blir nok også bare slappe av.. Og sikkert en tur til pappa og stemora mi..

Hei hei :)

Regner med det blir trist, men ta vare på alle fine minnene <3 Dere har hatt ei fin tid sammen, og det kan ingen ta fra dere :) Og når det som skjedde skjer må man først og fremst tenke på lillegutt :)

Back
Topp