Heisann snupper!

**Haley**

Glad i forumet
Går det bra med dere eller?[;)]

Det vet jeg ooooooooog [:D][:D][:D]

Gratulerer med spira i magen snuppa!! [:)]

Takk takk!!

Jeg har ikke gjort det så vanskelig for dere[8D] Fant ut at det letteste var å holde seg unna lengst mulig siden dere er så forbaska smarte her inne[8D] Men nå har jeg vært på UL og greier, så da vet jeg jo at alt er i orden. Meeeen, det er ikke offisielt enda, så bare for BV-jenter[;)] Kommer nok straks tilbake med mitt vanlige nick så snart hemmeligheten er avslørt hjemme[:)] 

Grattis [:D]

Æ veit kæm du e [8D]

Joda det går vel i å forseg greit...[;)]

Gratulerer :) Jeg veit ikke hvem du er[:)]

ORIGINAL: Trine81

Joda det går vel i å forseg greit...[;)]

Gratulerer :) Jeg veit ikke hvem du er[:)]

Godt og høre![;)]

Grattis med liten i magen[:)] så gøy[:)] og ja jeg vet hvem du er[8D]

ikke stort som skjer ellers[;)]

ORIGINAL: citadel

OMG, hvis du er den jeg tror du er så dååååååner jeg!!![:D]

Gratulerer så mye snuppa!!! Endelig sier jeg bare, HURRA, HURRA!!!! hihi, nå ble jeg veldig glad altså[:D]

Hhihi[:D]jeg er nok den du tror jeg er[;)]Men dette er kjempehemmelig fram til neste helg!Da skal vi hjem og avsløre hemmeligheten[:)]
Tusen takk snupps![:D]

Gratulerer masse med en liten spire i magen[:D] jeg aner ikke hvem du er, så hvis noen vil sladre så er det bare å sende en pm[8D]

ORIGINAL: totteline

Gratulerer masse med en liten spire i magen[:D] jeg aner ikke hvem du er, så hvis noen vil sladre så er det bare å sende en pm[8D]

jeg er fremdeles nysgjerrig[8D]

ORIGINAL: Bymusa

jeg er fremdeles nysgjerrig[8D]

Sign, Gratulere sååå mye [:D]

Gratulerer, jeg tror kanskje jeg har en liten anelse om hvem du er[8D]

ORIGINAL: **Haley**

OMG, hvis du er den jeg tror du er så dååååååner jeg!!![:D]

Gratulerer så mye snuppa!!! Endelig sier jeg bare, HURRA, HURRA!!!! hihi, nå ble jeg veldig glad altså[:D]

Hhihi[:D]jeg er nok den du tror jeg er[;)]Men dette er kjempehemmelig fram til neste helg!Da skal vi hjem og avsløre hemmeligheten[:)]
Tusen takk snupps![:D]

HURRA!!!

Jeg har ikke sagt noe til Christian en gang. Hemmeligheten var trygg hos meg.
Guuuuuuuuuuud så koselig!!!!!!!!!! Jeg hopper av glede med dere

hehe, du har holdt det sååååå hemmelig du ja[8D] men nå er vi i Mosjøen, og "mamma har beibi i magen" er første frasen fra Eneas munn når hun møter andre folk, så nå skal du slippe å holde det hemmelig[8D]

Grattis!!
Super koselig!

Gratulerer så mye med den lille spiren som er på vei [:)] Så koselig!

Gratulerer så mye[:D]

Back
Topp