Heisann Snupper :)

MaritS

Glad i forumet
I dag er jeg 8 uker! Og det lille embryoet ser ut som et lite menneske :) Fantastisk!
Jeg har nettopp kommet hjem etter en liten ferietur sammen med sambo. Det har for det meste gått i kjøring.. Vi kjørte først til hunderfossen, deretter oslo, deretter gøteborg, for så å reise hjem. Har vert en tur på Liseberg, noe som var veeldig morro! Har også fått handla litt :) Godt å komme seg vekk en tur, men også godt å komme seg hjem :)
Hvordan har dere det? Noen som har vert på ferie?

Velkommen tilbake[:)] Vi reiser til Kristiansand om litt under 2 uker[;)]

Velkommen hjem igjen...

Er deilig med en liten ferie...

Vi var selv borte i (hele) to dager..Vi dro til DYreparken i Kristiansand...Kosa oss veldig...[:D]

Nå er det 18 dager til vi reiser til Spania...Sambo har begynt å få reiefeber alt[:-]

Velkommen hjem og tilbake hit [:D] Og ikke minst gratulerer med 8 uker [;)]
Vi har vært 14 dager i Spania, og nå ser vi frem til 1 uke på Kreta i august [:D]

Heldig dere er!

Velkommen tilbake....til sure kalde Norge [8D] (I hvertfall på min kant av landet)

Men hvordan får alle råd til å reise slik, kjenner en smule misunnelse..samtidig som jeg unner dere alle en ferie. Men unner meg selv litt ferie også..! Håper vi får en eller annen restplass i løp av de neste dagene. Hadde vært skjønt [:D]

Back
Topp