Heisann:) *oppdatert:\ *

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
Jeg tror jeg skal ha en plass her..hehe..
Jeg testet meg i dag med en av de strimmelene jeg hadde liggende..mest for "morro" skyld,da det er lenge før ikm enda( har ikm ca 13 august,el for ca 4 dager siden) men jaggu var det ikke to streker der gittemoticon  den var veldig svak,men fikk to veninner til å se på den også,så streken er der! så da får jeg bare vente å se,og ta en ny test om noen få dager!
Men mest sannsynlig da,så kommer jeg hitemoticon  ifølge terminkalkulatoren her på bv,så er den på 21.April.. kryss fingrene for meg jenter,at streken blir sterkere nå for hver dagemoticon

*hm,tror jaggu testen lurte meg tok en ny i dag tidlig,og der var det ikke to streker....og min ikm ifølge min personlige kalender på nett,er ikke 13\8 som jeg sa,men min IKM er 10\8...så nå gidder jeg ikke teste mer før IKM-dagen,og er den negativ da,så kommer jeg ikke hit allikevelemoticon  men fortsatt bittelitt håp..men var liksom ekstra ille denne gangen,siden jeg fikk du svake streker i går,men må ha vært noe tull med testen.. så da får vi se om jeg blir aktiv her med tiden eller ikke

Ooooi :D så spennende!!! Ja håper du kommer :D testa og tidlig vist, 7 dager etter befruktning ;) hehehe, viste en svaaaaak strek, men så testa jeg igjen to dager etter ikm, og fikk en kjempe strek ;)

høres bra ut jeg testet igjen nå istad,fordi jeg er så nysgjerrig,men da var den negativ var jo så klart ikke med morgenurinen da,og som sagt veeeldig tidlig å teste i det heletatt,men det var nå en svak strek på den jeg tok med morgenurin i dag tidlig,så jeg krysser fingrene og håper noen dager til,før jeg tester igjen! klarer nesten ikke venteemoticon

dytt

Oj så spennende da ;) Skjønner tålmodigheten blir testet da ;) Men skulle jo tro siden den viste to streker, så er det jo Hcg der, så noe må det jo være :) Krysser fingrene for deg... 

X fingre for deg!! Er enda tidlig, og du vet de kan vise falsk negativ, men aaaaaaldri falsk positiv!!! :D ta en ny 10 august du ;) Lykke til!

Chello skrev:
X fingre for deg!! Er enda tidlig, og du vet de kan vise falsk negativ, men aaaaaaldri falsk positiv!!! :D ta en ny 10 august du ;) Lykke til!

Er enig med Chello! Håper du kommer inn hit med begge føttene snart ;)

Jeg skal krysse fingre og tær for deg, for man kan faktisk aldri teste falskt positivt... Så om det var strek der så har du fortsatt en sjanse... Hører fra deg igjen om 1 ukes tid ;-)

Håper og krysser fingerene for deg...
Har lest et sted av dersom man stester for tidlig kan man få falske positive svar.. så vent en liten stund, og test igjen

takk for svar jenter ja,tester igjen om en ukes tid eller mer..se om mensen kommer..har en litt skuffende følelse av det,men er jo enda håp..så da hører dere nok ifra meg igjen

De strimmlene er IKKE til å stole på. Har enda ikke fått positivt på de, mens alle testene fra apoteket, inkl CB digital er positive. Ville kjøpt en apotek-test og prøvd på nytt.

Hei igjen.. Har ikke testet igjen enda(eller iallefall ikke på 2-3 dager) men har ikm til torsdag,så kryss fingrene for meg! får vel kjøpe en apotektest da ja

Tuppsnupp skrev:
De strimmlene er IKKE til å stole på. Har enda ikke fått positivt på de, mens alle testene fra apoteket, inkl CB digital er positive. Ville kjøpt en apotek-test og prøvd på nytt.

Da er de ikke til å stole på for DEG - for både jeg og flere venninner har god erfaring med dem. Jeg har fått blendahvite tester når jeg ikke har vært gravid, og streker når jeg var gravid. Første svake test 10 dpo, faktisk.. Det er nok veldig individuelt hvilke tester som passer hver enkelt best, men å si at billigstrimlene ikke er til å stole på blir feil. Akkurat som flere på FS som ikke stoler på CB +.

Forøvrig; lykke til i dagene mot IKM, slappfisen!

Back
Topp