Heisann ny her. Å et spørsmål

MammaPusen

Blir kjent med forumet
HEISANN alle sammen. Jeg er ny her inne, vært medlem før med mine 2 jenter så måtte jo komme inn denne gangen å. Men mye nytt å sette seg inn i mtp kalle navn ol så jeg får finne ut av dette..

Jeg er nå 8+5med et veeeeeldig uventet barn. Jeg er slankeoperert, å har tatt bukplastikk ol.
Men etter mye tenking hver for oss ol, har vi kommet frem til at lille knøtte er veldig velkommen.

Det som gjør meg litt bekymret, er at jeg har så og si nesten ingen symptomer denne gangen :/ de andre gangene har jeg bodd over do skåla å spydd som bare den. Nå er det så vidt jeg kjenner ømme pupper, men hadde en del murringer ifra uke 6-7 å hender jeg har det nå også. Men bortsett ifra det så merker jeg ikke at jeg er gravid, å jeg håper inderlig at alt er som det skal. Var på ul i uke 6+4 å så hjertet banket så fint mot oss. Så jeg håper og føler at det er lillebror som ligger inni magen nå. Men er redd det hat skjedd noe siden jeg har mine malt med symptomer. Er det flere som har lite symptomer å at alt er bra?

Veldig koselig å få komme inn i april gruppen, å håper jeg forblir her at vi ikke mister lille. Har 3 SA bak meg å en tung å vanskelig påtvunget abbort av tvillinger i 2008.

Gratulerer med lille spira [emoji173]
Og velkommen hit :)

Jeg har hatt veldig få symptomer i alle mine svangerskap, 1 SA, 2 fullgåtte og er nå 9+6. Merker veldig lite nå, og føler meg ikke veldig gravid, men far vært på ul og sett liv og hørte hjertelyd med doppler senest i stad :)

Lite/ingen symptomer er like vanlig som mange, men skjønner godt at du blir litt bekymret når du har vært dårlig de andre gangene.

Krysser fingrene for at alt går som det skal og at du bare kan nye å ha få symptomer :)

Hei. Tusen takk

Til søndag er jeg 9 uker. Så dette er veldig spennende. Håper virkelig ikke at vi skal miste på første mål strek på en måte.. Veldig mange som sier at, har du sett hjertet på tul så går det som regel bra. Så jeg lever litt på den❤️
Spennede tid i møte nå. Skal til jm på 12 ukers kontroll den 19 september. Er 12 uker 1 oktober. Så har full nedtelling til den dagen. Å håper at ukene går fort fremover til uke 20, når oul er unnagjort å en har sett at alt er bra, å evt fått se kjønn

Gratulerer [emoji173]
Jeg har ganske lite symptomer annet enn metallsmak i munnen, dårlig matlyst og murringer, og vi fikk se et bankende hjerte på ul på mandag [emoji4]
Er gjerne som du sier at det kan hende det er en liten lillebror i magen din [emoji7]
Var dere på privat ul? Kan jo ta opp med legen din/jordmor at du føler deg litt bekymret?

Gratulerer [emoji173]
Jeg har ganske lite symptomer annet enn metallsmak i munnen, dårlig matlyst og murringer, og vi fikk se et bankende hjerte på ul på mandag [emoji4]
Er gjerne som du sier at det kan hende det er en liten lillebror i magen din [emoji7]
Var dere på privat ul? Kan jo ta opp med legen din/jordmor at du føler deg litt bekymret?
Egentlig skulle jeg ta Abbort, meb forandret mening samme kvelden som legen hadde sendt inn til sykehuset. Så vi dro på den ul undersøkelsen uansett på sykehuset. Men fortalte der at vi ønsker å beholde. Jeg er høy risiko pga sykdommene mine å fordi jeg er slankeoperert. Så jeg skal ha kontroll med ul hver 4 uke egentlig. Dette skal jeg ta opp hos jordmor nå den 19, så skal ytre ønske om at jeg ønske å få en tidlig ul til nå snart. Pga jeg har så mye smerter å klarer ikke å forholde meg rolig pga jeg er så redd for å miste når vi endelig har bestemt oss for å beholde lille. Så jeg håper så veldig at lille knøtte sitter godt fast. Så om jeg ikke får en tidlig ul til, så komme jeg til å gjøre det privat så fort trygden kommer inn, for at jeg skal få roet meg. Eller håpe at jm finner hjerte lyden den 19. Jeg er, 12 uker den 1 oktober. Så vet jo ikke om ho klarer å finne den så tidlig

Egentlig skulle jeg ta Abbort, meb forandret mening samme kvelden som legen hadde sendt inn til sykehuset. Så vi dro på den ul undersøkelsen uansett på sykehuset. Men fortalte der at vi ønsker å beholde. Jeg er høy risiko pga sykdommene mine å fordi jeg er slankeoperert. Så jeg skal ha kontroll med ul hver 4 uke egentlig. Dette skal jeg ta opp hos jordmor nå den 19, så skal ytre ønske om at jeg ønske å få en tidlig ul til nå snart. Pga jeg har så mye smerter å klarer ikke å forholde meg rolig pga jeg er så redd for å miste når vi endelig har bestemt oss for å beholde lille. Så jeg håper så veldig at lille knøtte sitter godt fast. Så om jeg ikke får en tidlig ul til, så komme jeg til å gjøre det privat så fort trygden kommer inn, for at jeg skal få roet meg. Eller håpe at jm finner hjerte lyden den 19. Jeg er, 12 uker den 1 oktober. Så vet jo ikke om ho klarer å finne den så tidlig

Skjønner. Er så mange ting man fort blir urolig for mens man går gravid, jeg har en ganske lang liste over ting jeg har blitt nervøs for allerede, er 7+3 idag [emoji12]
Håper du klarer å finne roen snart og bare nyte graviditeten [emoji173]

Skjønner. Er så mange ting man fort blir urolig for mens man går gravid, jeg har en ganske lang liste over ting jeg har blitt nervøs for allerede, er 7+3 idag [emoji12]
Håper du klarer å finne roen snart og bare nyte graviditeten [emoji173]
Ja du sier noe der asså. Var som mannen min sa. Nå tar du det helr med ro, når vi endelig har bestemt oss for å beholde så skal ikke du styre å ordne så du mister det.
Jeg er jo veldig enig, men en kan ikke slutte å leve heller hehe. Jeg er 8+5 i mrg. Å håper sånn de siste 3 ukene kan gå fort ❤️

Gratulerer og velkommen[emoji2]

Svært få symptomer her også, de fleste forsvant 8+0 :) nå er jeg bittelitt øm i brystene, av og til litt kvalm, litt mer sliten og trøtt men det kan være fordi jeg sover dårlig :)

Jeg fikk ei lita prinsesse å hadde noen få symptomer bl.a ømme bryster litt morgen kvalme og ble litt små "forkjøla". Men jeg kjenner ei hu har to gutter fra før å nå fått ei lita jente å hu sa hun var ikke dårlig eller noen ting når hu var gravide med guttene men når hu var gravid med jenta så var det morgen kvalme oppå morgen kvalme. Noe hu ikke hadde opolevd med de to andre guttene.

Men så er jo ikke en graviditet lik en annen, alt står nok godt til med den lille i magen, jeg tror eneste er at det er en gutt siden du nå ikke har symptomer, som hu veninna fortalte meg skjedde med henne.
Er nok ingen grunn for panikk, nyt dagene uten kvalmen å kos deg! :smiley-bounce012:happy093

Tusen takk for gode ord. Kvalmen har vist seg frem til oftere nå, men ikke så ille. Litt små murringer i magen i ny og ne. Men håper det er posetivt. Ellers så føler jeg meg veldig lite gravid

Back
Topp