Heisann Noen her fra Oslo området som skal ha termin i oktober?

Bkno5498692

Andre møte med forumet
Heisann Noen her fra Oslo området som skal ha termin i oktoberMitt første barn. Blir ei lita frøken 10 oktober Tenkte det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen andre gravide i Oslo , for å ha noe å prate med om alt man opplever under svangerskap og ha noen og henge med og trille med etter fødselen er over. Kan dette friste noen???
 
Heisann Noen her fra Oslo området som skal ha termin i oktoberMitt første barn. Blir ei lita frøken 10 oktober Tenkte det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen andre gravide i Oslo , for å ha noe å prate med om alt man opplever under svangerskap og ha noen og henge med og trille med etter fødselen er over. Kan dette friste noen???
Hei

Jeg har termin nå 25. september. :) Kan gjerne møtes etter at han har kommet ut.

Hvor bor du? Jeg er i Groruddalen, ikke så langt fra Rødtvet.

Er forresten også en fin gruppe på Facebook for gravide i Oslo med termin mai-oktober.
 
Heisann :gen014
Så koselig å høre at du vil bli med å møttes. :)
Jeg bor på Galgeberg.
Gleder meg til å høre i fra deg når du har født. Blir det jente eller gutt på deg?
Jeg fant ikke noen termin grupper i Oslo bare i Danmark som hadde termin i mai/oktober . :sorry:
 
Last edited:
Hei! Jeg har termin 11. oktober og bor i Oslo :) velkommen til oss, og send meg gjerne PM :)
 
Jeg har hengt med alle her i oktober da min termin var 13 oktober. Lille kom 13 august men jeg henger fremdeles her med oktoberdamene mine.
Veldig hyggelig å være flere fra Oslo, treffes gjerne!
 
Heisann jenter jeg er ny på den siden ;) så prøver å lære meg hvordan man gjør ting riktig. Sååå koselig at det var så mange som var oktober mammaer :hug007
Legg meg gjerne til på Facebook, Så kan vi møttes eller avtale trille turer sammen eller noe eller så kan vi lagge en Facebook gruppe ?
 
Hei

Jeg har termin nå 25. september. :) Kan gjerne møtes etter at han har kommet ut.

Hvor bor du? Jeg er i Groruddalen, ikke så langt fra Rødtvet.

Er forresten også en fin gruppe på Facebook for gravide i Oslo med termin mai-oktober.

kan ikke du invitere meg på den gruppen
 
Jeg har termin 12. november og smugkikker litt i denne gruppen fordi det er så mye fin aktivitet her :) jeg ligger liksom så langt foran aktiviteten i min egen gruppe og siden jeg er førstegangsfødende gir det meg flere pekepinn på ting og forberedelser jeg kan tenke på. Vi venter en liten gutt og holder til ved Carl Berner.

Er faktisk 2 til i blokka hos meg som også venter i okt/nov, men de har ikke snakket noe om at de kunne tenke seg noe slikt som er foreslått i denne tråden og jeg kjenner faktisk relativt få mennesker i Oslo generelt.
 
Back
Topp