HEISANN MAY:-)

Nina 23

Betatt av forumet
Hei May gullet:-) utrolig koslig at du ringte igår:-) Jeg gleder meg veldig til du kommer hit igjen. Det er jo allerede i neste uke det vettu..
Da skal vi kose oss og handle masse sammens så skal vi gå ut og spise god middag sammens:-) Det er jo utrolig lengesiden vi har hatt en hel dag sammens da..

Vel hvordan er formen i dag da? begynt å bli bedre?
Jeg skal en tur til mamma etterpå men skal bare hjelpe henne med noe så skal jeg hjem igjen:-)

Passer det at du kanskje kommer på tirsdag? da skal jeg på ny UL men det er kl ni så vi kunne jo treffes etterpå kanskje??

Savner deg masse masse gull:-)
Utrolig glad i deg go`pia mi;-)
Tusen koser på vei til deg:-))

Hei Nina mi!

Formen er: Forkjølet, feber, rennende nese, sårhoste og bekkenløsning.

Så over til noe langt triveligere. I dag er jeg 24 uker, jippi. Daniel sparker hver dag. Lurer sånn på hvordan han ser ut. Tror selv at han får lyst hår og blå øyner som søstrene har. Synes ukene går treigt nå. Vil at det skal være 12 januar om tre dager. Ha ha.

Skal se om jeg har fri en dag i neste uke. Hadde vært kjekt å komme til deg lille venn. Så utrolig kjekt å prate med deg i går.

Har du det bra gull? Savner deg mye.

Uff ja den influensaen har virkelig slått seg til i kroppen din høres det ut som.. stakkars deg vennen min. Håper du blirfrisk snart:-)

Du må ta det med ro med den jobbinga di slik at du ikke blir værre med bekkenløsningen, for det er ikke godt!!

Deres lille Daniel er sikkert nydelig som bare det han slekter jo på deg da May og da blir resultatet garantert deretter.. nemlig: NYDELIG!!
Ja det hadde vært utrolig kjekt om du fikk tid neste uke, jeg ser birkelig frem til å treffe deg igjen skal vite!:-)))

Skulle ønske det var nærmere jul selv jeg skal jeg si deg, jeg er ikke lei helt enda men det nærmer seg og det merkes på kroppen:-)
Gratulerer med 24 uker idag da:-))

Jeg har det bra, glad jeg er kvitt influensaen, så nå skal jeg sende noen helbredende tanker til deg så skal du se at i morgen er du frisk.. hahaha

Visste du at Ingunn har fått en baby igjen? Vet ikke om jeg har sagt det...
Har dere kjøpt masse babyting noda? vi har jo kjøpt endel, men når jeg får vite hva det blir så skal du nok se at det blit betraktlig mere etterhvert.. haha du kjenner jo meg:-))

Klemmer:-)

Back
Topp