Heisann Mandag...!

mamsenoglillegutt

Glad i forumet
Hei jenter... Hvordan har helgen deres vært ??
Idag har vi ingen store planer. bare slappe av og gå en liten tur hvis det er oppholdsvær !!
Også skal vi møte en venninne av meg og dattern hennes på 9,5 på eventyrfabrikken , de har en liten babyavd med leker til de aller minste så da skal ungene få lov til å kose seg der !!

Hva skal dere i dag da ??

hei på deg!

Helga har vært fin! lørdag var vi på fotballcup med eldstemann og søndag fikk vi besøk av ei sprekkeferdig svigerinne av meg med familien til vafler. Ellers var storesnupp på tur med ei venninde og etterpå lærte hun seg å sykle uten støttehjul!

Og for uten det har jeg laget masse kort i helga.
(sjekk bloggen min[;)])

Dagens planer er litt usikre.. er trøtt etter et par netter med lite søvn..

Ingen planer her heller..

Goooooooooooooooooood Morgen [:D]

God morgen! : )

Idag er det babysvømming som står på planen, også skal jeg møte en tidligere venn, som jeg plutselig mistet all kontakt med for en stund tilbake.. Blir bra! : )

Ha en fiin mandag, jenter! : D

God morgen[:)]

I helga ha me vore i konfirmasjonsselskap til min vetlebror.. Vel, ikkje Geir Marcus då, for han begynte å spy rett før me skulle reisa stakkar[&:] Men, me andre har heldigvis greidd å holda oss unda! [:)]
Ellers ha me ikkje gjort på stort[8D] Ha berre slappa av å kost oss alle sammen[:)]

I dag ha me ikkje noko spes på planen.. Trur me berre ska vera heima å ta da me ro.. Kanskje me tek oss ein rusletur, me får sjå korleis været held seg[:D]

Ha ein fin dag[:D]

Back
Topp