Heisann...lenge siden sist :)

Minelis04

Flørter med forumet
Mailykke <3
Hei og hopp :)

Jeg var litt aktiv på forumet her i starten av min kjæres svangerskap. Så ble det litt mye andre ting ( som ny i jobben og prioritering av resten av familien) så jeg valgte å ikke bruke så mye tid på nettet en stund. Men nå nærmer det seg slutten av denne spennende reisen og jeg kjenner jeg blir nyskjerring på hvordan det går med dere alle. Så da....heisann :) jeg hilser på og ønsker alle fødeklare damer lykke til :)

Jeg selv gleder meg masse til å bli medmor. Blir mer og mer virkelig.
Nå er vi desverre inn og ut av sykehuset, da min kjære har preklampsi, lettgradig. Så det må følges nøye opp. Om det utvikler seg videre må hun nok settes igang før termin. Så vi får se hvor lang tid det tar før vi får hilse på lille skatten vår <3

Hei! Så synd, men godt at det er mildt da! Krysser fingrene for at det skal gå godt for dere og dere slipper keisersnitt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei, husker jo deg:) godt å høre dere er med enda! Synd med preklampsien, når er terminen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det kjedelig med preklampsien. Men som de sier på føden, så er det ikke så farlig lenger, for hun er over prematur-stadiet. Da setter de bare igang dersom det tilkommer mer utslag på blodprøver og/ eller urinprøve, smerter i epigasteret og/eller hode og økende BT.
Terminen er 12. Mai. Så det nærmer seg heldigvis :)

Back
Topp