Vil gjerne spørre dere om d er greit at jeg følger litt me her inne? Er på mai forumet og kommer til å være mest der. Men sannsynligheten er stor for at jeg føder i mars,da jeg har to premature fødsler bak meg grunnet hjerteformet livmor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjølvsagt, velkommen hit :-D
Tusen takkVelkommen
Tusen takk! de blir 15 og 10 i år og begge ble født i uke 33 har også ei på snart 8 som ble født i uke 37,har du også premature?Velkommen! Hvor premature er de to andre, og hvor gamle er de?
Oi, nr fire i rekka, sprekt! Nei, ingen premature her, hun kom 3 dager før termin Dette er vår nr to, frøkna er 15 mnd.Tusen takk! de blir 15 og 10 i år og begge ble født i uke 33 har også ei på snart 8 som ble født i uke 37,har du også premature?
Selvfølgelig! Og velkommen skal du være!
Velkommen hit ♡
Tusen takkVelkommen hit
Pluss to bonusbarn på 3 og snart 5 år,så er faktisk nr 6 i rekka så masse liv og røre mildt sagt!Oi, nr fire i rekka, sprekt! Nei, ingen premature her, hun kom 3 dager før termin Dette er vår nr to, frøkna er 15 mnd.
Tihi, koselig med storfamilie da ♥Pluss to bonusbarn på 3 og snart 5 år,så er faktisk nr 6 i rekka så masse liv og røre mildt sagt!
Jaaaa,stortrives med d❤Tihi, koselig med storfamilie da ♥