Heisann jenter....

*NinaK*

Forumet er livet
Jeg vurderer å henge meg litt på her. Var ganske aktiv på juni2009 tidligere. Har en datter på 3 år. Nå venter jeg en ny prins eller prinsesse i februar, nærmere bestemt termin 24.2. Finnes det en presentasjonstråd her inne? Lå ikke noen, så vidt jeg så, under de viktigste trådene... Kjekt å lese litt gjennom om det er noen jevngamle i nærheten som venter...

Hei, og velkommen! :)
Usikker på om vi har en presentasjonstråd, tror ikke det! Synest helt ærlig det er veldig lite liv her, kanskje du kan bli med å få i gang sakene? ;)

ja det var mye liv her en stund men det forsvant... Men uansett, gratulerer og velkommen hit:-) vi får prøve å holde koken vi som er igjen her!! :-)

Heisann! Glemmer liksom å titte innom her. Får prøve å bli flinkere på det. Velkommen skal du være. :-)

Grunnen til at det er lite liv her inne, er nok pga facebooksiden. Ganske mye mer aktivitet der har jeg sett :-)

Velkommen skal du være!
Vi hadde en presentasjonstråd, men hun som lagde den hadde trøbbel med brukeren sin, slik at den ble slettet. 
De aller fleste oppholder seg hovedsaklig på facebooksiden, er derfor det er lite liv her. :)

Hei

Ja, fb tar nok over mye. Merker det med juni2009-gruppa også. Alle er der.
Er det åpen gruppe på fb? Ev kan noen invitere meg? Nina Kroghrud heter jeg:)

Back
Topp