Heisann jenter.

ventermitt4 barn

Betatt av forumet
Jeg vet jeg ikke har vært her på lenge. Som noen kanskje vet så kom dette som et veldig sjokk på meg at jeg venter mitt fjerde barn. Jeg var på første legekontroll i går.. men på urinen stod det 4+ og blodspor. vil det si at jeg kanskje begynner og få urinveisinfeksjon?

ser det er utrolig mange som har mistet her inne. er så utrolig trist.

Er ganske hektisk for tiden og lover at jeg skal bli mere aktiv igjen. og endelig gleder jeg meg til september når jeg har fått mitt fjerde barn. :)

Koselig og se deg igjen innpå her Og godt og høre sjokket har lagt seg og du nå gleder deg Ja, desverre har vi mista veldig mange innpå her Utrolig tristUff da, høres ut som kraftig UVI, ja. God bedring!

Så godt å høre fra deg:). Det er dessverre mange  som har falt fra - veldig trist:(. Så flott at gleden nå kan slippe til. God bedring med UVI!

Litt godt å høre at det ikke bare meg som venter nr 4 og fikk sjokk av positiv test.
Her brukte vi noen uker på prate og tenke på om vi ville beholde lille spire.
Jeg begynte i ny jobb 1 januar og jobber 80%, studerer til barne og ungdomsarbeider på kveldstid. Er stort sett alltid alene med barna da mannen jobber MYE.
Forlover i bryllup i mai og har selv konfirmant og eksamner i juni, så følte det ble veldig mye for meg.

MEN vi klarte ikke å ta bort vår lille spire, og nå gleder vi oss veldig til den kommer i September/Oktober Håper bare formen og svangerskapet blir bra.
Tror vi kommer sterke ut av dette da vi har pratet mye de siste ukene.

Lykke til videre, tenk så mange gleder med 4 barnemoticon

*LC* skrev:
Så godt å høre fra deg:). Det er dessverre mange  som har falt fra - veldig trist:(. Så flott at gleden nå kan slippe til. God bedring med UVI!

Back
Topp