heisann jenter....

rachelmor

Forumet er livet
da har eg vore lenge vekke fra bv nokk en gang... har vore mykje sjuk og dårlig i det siste. fekk en stor indre blødning igjenn i des og har liksom nett begynt og komme meg. men tenker positivt på livet igjenn da :) men har liksom ikkje vore så mykje på nettet, :)

korleis går det med dere.. uasnsett om eg ikkje har vore her så tenker eg på dere.. og følger med mangen av dere på facen ;) 

I DAG ER TRYM 2 ÅR FORESTEN :)
 
Gratulera sååå møje med dagen te Trym:) Håbe dåkke har hatt ein fiiine dag!!! Fytti tiå går fort, føle dei nettopp blei født!!! Kjekt å sjå deg igjen her inne, e kje så veldig aktive sjøl heller egentlig... Men godt å hørra det e bedre med deg, indre blødninger hørtes ikkje bra ut... Håbe ting forblir bra:)
 
GRATULERA MED DAGEN, TRYM!!!!!
tenk, 2åring i hus!! stasligt! 


Godt å hørra det går bra med deg, tross indre blødninger..!! 
 
Godt å høre fra deg igjen rachel :-)

Gratulerer med 2 års dagen til Trym  emoticon
 
Godt å høre fra deg igjen!! :) :) :) ...men ikke godt å høre at du hadde fått en ny blødning!!  :( :(
Liker ikke det der noe i det hele tatt altså!!! :/

Gratulerer med 2barnsmammarollen i 2 år i går! :) :) (siden vi har passert midnatt heheh)
 
Kjekt å høre fra deg, Rachel:)

Så fælt at du er så mye syk:( Det der høres jo skikkelig skummelt ut..

Gratulerer med overstått til Trym!
 
Det var trist lesning. :/ Håper du har en god periode nå, og at det holder seg slik lenge. Gratulerer med overstått til søtnosen din!
 
tusen takk dere hærlige berter:)
 
Back
Topp