Heisann jenter!

heeei tullmusa!

koselig å se deg her igjen,har tenktk på deg![;)]

ååå så koselig å lese at du skal gifte deg!!!!!!!!!!!!!!!!!gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

dritt at tanta kom da,men det var jo en kjempe trøst at han fridde da[:D][:D]

gratulerer så mye en gang til!

godt nytt år og takk for det gammle.[:)]

Tusen takk for alle hilsningene! [:)]

Nå skal jeg snart begynne å feire nyttårsaften, så da blir det lite tid inne her resten av dagen.

Godt nyttår jenter!![:D]

Gratulerer så mye med forlovelsen[:)]

Gratulere så masse med forlovelsen [:D]

Gratulerer så mye! Snart blir du fru tullmus![:D]

gratulerer med forlovelsen!!![;)][:D]

[:D]Gratulerer med forlovelsen[:D]

GRATTIS tullmusa, såååå heldig du er. Synd du fikk mensen, men ring på fingeren er heller ikke vært syns jeg[:D][:D][:D][:D]
Håper alt er bra med deg[:D]

Takk takk![:D] Er litt spesielt med ringen på fingeren ja. [;)]

Eller er alt bra her. Har vært å brukt litt penger på salg da.. [8|] Men julegavepenger da![:D]

Du da?[:)]

Bare bra!! Junior har vært syke hele jula, men er heldigvis bedre nå. Lite søvn ble det, men sånn er det bare!
Var på 10-års jubileum for ungdomskolen i jula, utrolig festlig!!!

Tøft!! Det er jo pinade bare noen år til jeg (forhåpentligvis) blir invitert på jubileum! Håper der er noen ildsjeler der ute som vil lage fest til oss. Hvis ikke den sjela blir meg.. [8|] Håper ikke det!

Tusen takk![:D]

Gratulerer med forlovelsen tullmusa - jeg vet hvor herlig det er, for jeg ble jo også nettopp forlovet - min fridde 3. desember. Har ikke planlagt bryllup ennå, men jeg har allerede sett på brudekjoler i en måned...[;)]

Ja, brudekjoler har man jo sett på siden man var bittesmå så. [;)]
Skal nå drømme en god stund før det blir virkelighet. Har det ikke travelt! [;)]
Gratulerer med forlovelsen din og![:D]

Gratulerer kjempemasse med forlovelsen [:D][:D][:D]

Back
Topp