Heisann hoppsann!

Tonjemoren

Glad i forumet
Ja nå er det lenge siden jeg har vært her inne!! Hva skjer? noe nytt? Hehe... det er det jo helt sikkert [8D]
Her går ting greit. Leiligheten vår er angrepet av sopp igjen, og Filip har blitt veldig dårlig, så vi har måttet flytte inn på et rom hos mine foreldre... slitsomt, men Filip er mye bedre. Så nå er vi på husjakt for alvor, men vi blir jo aldri enige om noen ting, så dette kan ta tid [8D]
Ellers har Filip blitt en stor gutt, som plutselig har lært seg mange ord, og som sjeldent sitter stille (bare når han skal kose med mammaen sin, for han er mammas lille kosegutt[:D]). Selv nå når han har vannkopper (tror vi), er han ikke mye rolig [8D]
Ja, da fikk dere en liten oppdatering fra meg! Vet ikke helt hvor lenge det er til neste gang jeg kommer meg innpå her, men jeg skal prøve å titte innom en gang iblant. Vi har jo ikke internett i leiligheten nå, og det tar vel litt tid å få internett i den nye boligen vi forhåpentligvis finner snart [8|]
Savner dere alle, og håper dere har det bra [:D]

Å så gøy da, Tusull!! Endelig ferdig [:D]
hehe... ser ut som vi blir her på vestlandet en stund til [8D]

Hei tonje[:D][:D]så koselig å se deg gleder meg til du får vert mere her med oss[:D][:D][:D]savner deg her vettu[:)]stor klem

håper dere finner dere en bolig snart da[;)]
og kjempe kost at du kom innom oss.[:D]

Back
Topp