Heisann folkens

ajasto

Forelsket i forumet
En liten oppdatering fra meg[:D]

Vi kom hjem søndag etter ei uke i Tyrkia. Utrolig varmt og fint der. Plassen vi var på var utrolig flott. Men jeg reagerte på varmen, beina ble dobbelt så store. Det var som to baller jeg gikk på. I tillegg så kjøpte jeg solkrem på ett supermarked på vei til hotellet. Alle smurte seg godt inn med den og bare etter noen timer var vi alle helt forbrente. Det gikk mest utover meg som ble skikkelig forbrent på rista på foten. Ikke særlig godt når foten sto i spenn av hovenhet fra før. Skikkelige store blemmer og du verden så vondt det var. Så jeg hinket rundt så godt jeg klarte hele ferien. Det viser seg at den solkremen var utgått for ett år siden. [8|] Men men nå klarer jeg å gå normalt og hevelsen har gått ned i begge beina så det lover bra.

Så virket ikke visa kortet mitt. Vi fikk ikke betalt noen plass i hotellet med det kortet. Og ingen ville hjelpe oss å finne ut hva som var galt. De sa bare: vet ikke. [&o] Det fungerte en gang på supermarkedet. Men jeg syns å huske at jeg leste en plass om noe region sperre. Så ringte jeg banken og ba dem sjekke opp. Joda da var der region sperre på det slik at jeg ikke fikk bruke det. Heldigvis fikk de tatt den bort.

Så alt ordnet seg tilslutt og alt i alt så hadde vi en fantastisk ferie. Sett vekk i fra meg som ikke kunne gå[:-]
I dag skal jeg til min første kontroll hos lege også. Jeg gleder meg[:D].

Heisann[:)] Godt at dere koste dere på ferie på tross av hevelser og solforbrenning. (Da jeg var i syden sist var jeg gravid i 6 måned med førstemann og fikk akkurat de samme problemene som du beskriver - og sår på vrista - så jeg gikk også og hinket rundt[&:] Ikke like kjekt for oss å være der i 2 uker ilag med et vennpar som var veldig glade i å farte rundt[8D]). Bra at det ordnet seg med visakortet - ikke noe særlig å bare "vindushoppe" hele ferien!

Lykke til hos legen idag[:)][:)]

Velkommen hjem igjen.
Huff hørtes ikke noe godt ut med beina dine og solbrendt au det er ikke godt.
Bra du ikke fiksa visa din da. ble litt bekymret nå er dette noen vi bør sjekke ut før vi dra på byrullpsreisa vår. Skal til Side i tyrkia litt kjipt når man ikke har penger

Note to self: *husk å ha med rikelig med solkrem fra Norge*

Vi reiser nemlig til Kreta i September!

Solkrem har jeg faktisk alltid med hjemmefra - ganske enkelt fordi mange har utstillinger med solkremer stående ute i sola i syden, og da blir de jo ødelagt... mye greiere hvor vi har så avgrensede sesonger her hjemme, for da blir det satt frem nye kremer hver vår (og så kan man velge de som er uten parfyme og parabener og sånt skit også)

Ellers er det pyton med sånne ben altså - jeg opplevde det en gang jeg var i Ungarn jeg - gravid var jeg heller ikke, men føttene mine este opp som ballonger, jeg fikk ikke på meg sko på hele turen [8D]. Føttene er rimelig heite når de er så væskefylte, så jeg kan ikke engang forestille meg hvor ekkelt det må ha vært når de ble solbrente i tillegg [:'(]

Oisann.. hørtes grusomt ut med de føttene dine! Og så bli kraftig solbrent i tillegg! [&:]
Snakk om ferien som ikke gikk som planlagt! Godt at du fant ut av det med sperringen slik at du fikk ordnet det! kjipt å ikke kunne betale med kortet!

Back
Topp