heisann,,, da var eg tilbake igjenn :)

rachelmor

Forumet er livet
halloisen damer... må bare beklage med tanke på HV runden,,, gu det var eg jo sååå gira på... men så blei eg syk,,, legger no bare fram korta her, men fjerner det siden :P

eg fekk en ganske stor indre blødning i underlivet som gav meg mye legebesøk, sykehusbesøk og stoore smerter, eg hodlt på med dette i en uke,, og var så og si sengeliggende. dette er noe eg og har slitt med i noen år, og det blir no bare verre og verre... fekk tilogmed sprsmål om eg ønsket flere barn, og nett det ønsker eg ikkje og svare på i en alder av 23 ( kremte,,,,, 24 neste mnde) men no er eg i full sving igjenn og tilbake å nett :)

håper dere alle har hatt det bra, med ungene ,livet, babymager og bryllupsreiser den siste tiden :)
 
off da! dette var ikkje kjekt å høre!
bra at formen er stigende no vertfall!

Du skal vertfall vite at du har vert savna :)
 
takk for det klesklya
 
tusen takk trone  tar i mot alle klemmer eg får
 
Oh my!!! Det hørtes slett ikke godt ut! Bra formen er stigende! Sender en stooooooooooor klem din vei ;-)
 
takk snicers,, godt mottat ;)
 
Herregud! Håper det går bedre med deg nå, for det her høres jo ikke bra ut!
Skjønner godt at legen stilte deg et vanskelig spørsmål der altså, for man veit jo aldri når man ennå er ung! Men det var virkelig godt du fikk hjelp når du trengte det! :)

Godt å se deg tilbake her på forumet, for det er en stund siden jeg har sett noe til deg både her og på face, men da er det altså grunnen! GODT å høre at det begynner å komme tilbake til normalen med deg :) :)
 
tusen takk eldiss ;)
 
huffamei!? hjelpes! stakakrs deg! håper formen er bedre! masse go bedring :)
 
Å shit! Høres ganske dramatisk ut :( Håper det går bra med deg nå da. Er det noe som kan bli bra igjen, eller er det sånn at de har tenkt å fjerne ting og tang...? :-S *klemme på*
 
vell eg skall jo til videre kontroller...  eg har jo slitt med slike problemer siden eg var i en alder av 14 år.. da begynte eg på mine første p-piller for og stoppe blødninger, sliter med store blødninger under menstrasjon, noe som er meget vanskligt for meg og gir fra seg mykje smerter siden eg har misdannet livmorhals, en minimall opning som da blodet på en måte må bli presset ut på av kramper osv, i stede for at det renner fritt ut på en måte :P dette har gitt meg en rift i livmora og innfeksjonsrisikoen for dette er sværet høg, med tanke på at blode blir lagret og ikkje kommer ut,, det har eg opplevd noen ganger og det er ikkje noe godt for og si det sånn.

så er det disse blod cyctene mine som kommer og går.. det er 4 gangen de har sprukket etter sex, denne gangen var eg heldig, sist det skjedde havnet eg på opperasjonsbordet.

så no er eg heller uvitede egentlig, har ikkje lov til og ha sex enda, for da kan det vist bli mykje verre... det er ekkelt og ikkje vite. men eg får smøre meg med tålmodighet og havner nokk på ventelister i helsesystemet her i norge. men men utenom det så er no livet passe ok ;) sånn da var litt av min syke historie på nett:P
 
Jeg har vært litt bekymret for deg, og føler at det er med god grunn. Herregud, ja, jeg sier det igjen. Det er ikke bare litt du må gjennom med smerter og tanker og følelser rundt det hele. Håper det kommer seg, litt etter litt, og at du får all hjelp og info som du trenger underveis. Og så mange klemmer og kjærleik fra de rundt deg og det samme fra meg. emoticon
 
DU har vært savnet, godt å ha deg tilbake..

Masse masse god bedring
 
tusen takk for gode ord jenter... eg setter veldig stor pris på det :)
 
Back
Topp