Heisann alle!

Papillon

Elsker forumet
Hvordan står det til med dere? Travelt opptatt med jobb og familie? Her går dagene i ett for tiden, selv om jeg ikke har begynt å jobbe enda. Mannen jobber mye overtid, og da blir det mer å gjøre på meg hjemme. I tillegg er jeg leder i velforeningen her vi bor og nå er det dugnadstid. Tre dager denne uka skal vi rydde og fikse ting på lekeplassen.... Så jeg løper litt fram og tilbake som en hodeløs høne. Men gleder meg stort over at våren endelig er her! (selv om det snødde på dugnaden i kveld :-P)

Håper alle dere, både store og små, har det bra og trives :-D

Jeg har det også supertravelt. Har begynt i jobb og føler vel egentlig at jeg jobber heile døgnet. Slik er dagene mine nå:

07.00: Opp og hopp. Morgenstell på meg og barna. Frokost, amming, pumpe ut det som måtte være igjen, følge vesla i barnehagen, jobb.

09.00-15.00: jobb

15.00: hente vesla i barnehagen, amme, lage middag, samvær med barna til kveldsstell

18.00 kveldsmat og kveldsstellt og etter hvert legging

20.00 begge barna sover som regel. Fram med bøkene og på med dataen. Jobbe med å planlegge undervisning og gjøre etterarbeid

ca. 22.00 En liten pause i arbeidet for å spise kveldsmat og pumpe ut en porsjon morsmelk som lillegutt kan drikke mens jeg er på jobb dagen etter

00.00 Veslegutt skal ha pupp, og etterpå får jeg lagt meg.

04.00 Veslegutt skal ha pupp igjen.

07.00 Opp og hopp osv.....

Er det rart jeg er sliten????? Det går i ett!

I dag er første dagen jeg har mulighet til å surfe litt på nett og se litt på tv etter leggetid for barna. Har bare en undervisningstime igjen å planlegge til i morgen, så jeg sitter her og vegrer litt før jeg spikrer morgendagens undervisningsøkt om det kinesiske samfunnet. Puha!

Jeg har endelig kommet i gang med skolen igjen så her er det også travelt, men ikke så travelt som hos deg Sonja Borge, blir sliten bare av å lese om dagene dine.
Søndag reiser jeg og knøttet alene til Danmark sånn at jeg får en vejledning på mandag, er spent på å reise og to netter på hotell med han alene, men satser på at det går helt fint :)

Back
Topp