Heisann alle snupper.... og SPERMINATOR :)

*Har fått en engel*

Glad i forumet
Så koselig å lese at jeg er savnet og merket :)))¨)

vett dere ka??? eg har vært (og e ) så dårlig at eg vett ikkje kor eg ska snu meg... eg jobber 50%, så eg jobber fra 8-11.45 og så er det å løpe hem og ligge å spy resten av dagen til eg ligger meg om kvelden :(((( det er GRUSOMT... nå har eg begynt å ta litt postafen innimellom for å få slappe LITT av innimellom, men det er pyton alt sammen...

prøver å se det positive i det, at så dårlig som eg e så er det vertfall inegn tvil om at babyen vår er der inne i magehuset mitt...

akkurat nå er vi i tillegg på ferie... prøver å kose meg en er ikke så lett når eg helst trives best i sengen :))) så stakkars min kjære samboer og stedatter de løper rundt og koser seg uten meg litt, men prøver å være med de mest mulig.. og min lille stedatter på 3 år er helt VILL med magen nå som vi har sagt ho ska bli storesøster.. ho koser med magen, og roooooper (HØYT) til babyen at den må komme ut snart sånn at ho får holde og kose :)) hehehehe.....

TUSSEN TAKK for at dere er der og viser at jeg er en del av dere :))) dere er bare HÆRLIG :))) og en ekstra takk til deg Sperminator som laget tråden ;)))))

Så koselig å se at du er her igjen [:)] Men kjedelig å høre at formen er så laber som den er!

Vi har savnet deg her inne, men du hadde jo en god grunn til å ikke være tilstede. Er viktig å hvile nok, spesielt når formen er så dårlig som din.

Koselig at stedatteren er spent på babyen, hehe. Skjønn liten sak!

Du får ha masse god bedring, ser du er over 12 uker, så nå må det jo begynne å gå oppover[:)]

Klem til deg!

tusen takk for det :)))) eg HÅPER og krysser det eg har for at det ska begynne å roe seg nå... men e redd eg blir gående sånn t siste slutt eg.. hehehe.... OPTIMISTEN meg... e ikkje så lett å se positivt på det når man er så dårlig ;) hehe.. men PRØVER så godt eg kan :)

SAVNER dere alle, og kommer STERKT tilbake etterhert :)))))

ORIGINAL: Ønsker en engel

tusen takk for det :)))) eg HÅPER og krysser det eg har for at det ska begynne å roe seg nå... men e redd eg blir gående sånn t siste slutt eg.. hehehe.... OPTIMISTEN meg... e ikkje så lett å se positivt på det når man er så dårlig ;) hehe.. men PRØVER så godt eg kan :)

Ta tiden din du, ikke noe hastverk. Helsen din kommer i første rekke, bv i andre [;)] Hehe..!

Kan godt skjønne du er skeptisk til å bli bedre, men ting kan fort snu. Håper du slipper å gå slik resten av sv.skapet [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: Ønsker en engel

Ta tiden din du, ikke noe hastverk. Helsen din kommer i første rekke, bv i andre [;)] Hehe..!

Kan godt skjønne du er skeptisk til å bli bedre, men ting kan fort snu. Håper du slipper å gå slik resten av sv.skapet [:)]

burde igrunnen klare å henge på BV :S det burde jo bare hjelpe på det :))) å være her inne og se at andre kanskej har det verre ;) hehe... huff... men men ... eg ska bli flinkere. sitter jo mye datan likevell pga det er det eg klarer. da får eg sitte helt i ro og slappe av.. sjøl om eg sover mye innimellom og da :P men har liksom bare ikke blitt til at eg har gått her.. rett og slett hatt en liten pause herfra uten at eg har tenkt over det sjøl :S er det MULIG ? hihihi

koss e formen din da ????

KLEM

Godt å høre fra deg kjære du [:D] Ønsker deg masse god bedring, å ber for at du slepepr å gå slik resten av svangerskapet.
Gratulerer så mye med over 12 uker [:D] [:D]

Mase god bedring klemmer til deg [:D]

Kjekt å høre fra deg. Håper virkelig at formen din kommer seg snart!![:)]

Håper snart formen blir bedre og at du kommer tilbake for fullt! [:)]
God bedring!
*klemmepå*

Heisann kjekkt å ha deg her i gjenn :) Så kjedlig å vere så dårleg da, men du må bare forlange full sjukemeld slik at du får kvilt deg mest mulig.. Eg har kjøpt meg armband mot reise sjuke på apoteket og så lager eg ingefær te, det hjelper meg litt kanskje det hjelper deg og [;)]

ORIGINAL: første mann

Heisann kjekkt å ha deg her i gjenn :) Så kjedlig å vere så dårleg da, men du må bare forlange full sjukemeld slik at du får kvilt deg mest mulig.. Eg har kjøpt meg armband mot reise sjuke på apoteket og så lager eg ingefær te, det hjelper meg litt kanskje det hjelper deg og [;)]

full sjukemelding har legen prøvd å gi meg flere ganger, men eg nekter.. :S liker ikkje å måtte være borte fra jobb så mye :(
og armbånda går eg med nesten døgnet rundt, og ingefæren spiser/drikker/svelger eg flere ganger for dagen :S det hjelper ikkje
:(((( snufs....

Back
Topp