Heisann alle sammen!!!!

Nøsste

Gift med forumet
Hvordan går det med dere her inne.? Jeg er inne og smyk kikker av og til. Savner gjengen her inne[:)] Veldig mangen jeg blei kjennt med når jeg var her tidliger. Vi var heldige og lykktes på første forsøket,og snart er det termin. Lykke til alle som holder på, og di som snart skal ha forsøk. Krysser fingrene at det må klaffe for dere.

Formen har vært ganske ok. Har hatt ett veldig fint svangerskap til nå,sliter litt med bekkene. Så jeg har vært 50% sykemeldt for det. Så jeg skal ikke klage. Vi venter en gutt,og han er veldig livlig i magen. Så det er kjekt!![:D]
Jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen,og håper  spiren fester seg snart hos dere alle. Husk det er kun 1 gullegg du treneger. Det har jeg selv erfart,jeg fikk kun ut 1 egg,og det klaffet det med. Lykke til[:)]

Nøsste såkoslig å høre noen ord fra deg, er ikke så flink til å sniklese på alle forumene rundt omkring, så da er det ikke så lett åoppdatere seg på hvordan det går med deg. Flott å lese at du har et brukbart svangerskap. Lykke til med lille gutten din, minner litt om min lille livlige krabat skjønner jeg[:)]

Back
Topp